[PG] Veulen van Nowornever

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

kensha

[PG] Veulen van Nowornever

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-07 19:45

Ik ben op zoek naar het veulen van mijn paard Nowornever ik schat het veulen nu rond de 5 jaar zal moeten zijn.

Helaas weet ik het naam van zijn vader en of het een hengst of merrie veulen was niet.

Eigenaar ze op moment staat is Treffers waar ze is opgefokt was bij H.J. Bakker misschien dit kan helpen in de zoektocht.

http://s66.photobucket.com/albums/h248/Kensha2/Paard/
hier een directe link naar Nowornever foto's misschien iemand hier wat aan herkent [kortom geen foto van het veulen en wil dolgraag weten hoe ze het doet en waar ze is]

ik denk ik der heb gevonden ik weet alleen niet zeker

Zag op een site een paard rond de leeftijd ze ongv zal moeten zijn [rond na 5 jaar] deze teskst staat er ook bij ik geloof Nantano de hengst is

Voor laaste te vertrekken paar, de Duisters Andreas Kreuzer met een zoon van NANTANO, NOWORNEVER. Andreas had mooi 4de plaats in het Duitse Kampioenschap het ovrige jaar geoost. Het paar gaat op zijn geode gang gezien uzijn uitkeringen bij CSIP van Wierden(Nederland) door. Hun traject sluit zich door een klein geheel 4 punten op het drievoud af, de rest van het traject die perfect wordt onderhandeld . Zij eindigen aan 9e plaatsen van de generaal.

http://www.poneydesport.com/gp_inter/Ph ... rnever.jpg

Het gaat om die foto iemand die me kan helpen kan bevestigen ik loop al een tijdje lang te twijfelen het der is ja of de nee
Laatst bijgewerkt door Tanja op 10-12-07 21:28, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Topic omhoog halen mag pas na 1 maand, berichten dus samengevoegd.

Kabouterdans

Re: [PG] Veulen van Nowornever

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-07 22:27

Weet je de afstamming van Now or Never?

kensha

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-07 21:42

ja vader is ilmeo en moeder jillkenney en moedersvaders naam van nowornever is Concorde

ik kan veder gaan maar moetje me maar o pmsn toevoegen ofzo ik heb niet zo een verstand van de stamboek:P

edit; blijkbaar is het niet in elk geval de vader maar kwil zeker weten die foto ja of de nee

Kabouterdans

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-07 21:50

kensha

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-07 23:11

veulen=opgespoort met hulp van levi

slottje=welkom Vork

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-07 10:17

Done Knipoog