[PG] Velswijks Maud - Welsh B Merrie

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Dniekje

[PG] Velswijks Maud - Welsh B Merrie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-07 22:23

Ik ben op zoek naar mijn vorige pony Velswijks Maud (Keizers Shirley).

Ze is december 2005 verkocht naar Wijhe (overijssel), vanuit daar is ze begin 2006 volgens zeggen verkocht naar Emmeloord (flevoland) maar ik heb er mijn twijfels bij. Ze is geboren op 16-06-1997. Ze is een donkerbruine merrie, met zwarte manen. ze heeft een behoorlijke dunne staart. ze was ongeveer 1,26'9.

Ze behoorde daarmee tot de categorie B. Linksvoor heeft ze een klein sokje, tot aan ongeveer het kootbeen.

Rechtsvoor heeft ze een sokje tot aan ongeveer het midden van het pijpbeen. Linksachter een sokje tot nog onder aan het kootbeen. rechtsachter tot bijna haar hele pijpbeen wit. Ze heeft ook een bles, haar bles is boven breed, daarna wat smaller, en dan uitlopend in haar snuit. bijna haar gehele snuit is roze.

Haar vader is Coelenhage's Silverboy en haar moeder Beauty Welton. Haar vaders vader is Woldbergs Bart.

Ik heb gehoord dat ze in het verleden voor het karretje heeft gestaan, ik heb hier met rijden ook al aardig wat werk mee gehad, ze is een voorwaatse pony, die in de galop soms nog heel hard ging. Ik bracht haar uit in de het B dressuur, hier had ik +/- 14 winstpunten. en met springen was ze niet zo makkelijk, hier had ik nog geen winstpunten in behaald. Op stal en in omgang was ze een zéér lieve pony, sloeg niet en beet niet.

Ze is ook verkeersmak, en trailermak. Als je nog meer informatie wilt, dan mag je altijd pm'en. Denk je te weten waar ze staat, of is ze van jou? Ik zou graag willen weten hoe het met haar gaat.

Liefs,

Foto's:

Afbeelding