[PG] witte shetlander/welsh 13 t/m 16 jaar

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

stef_sweety

[PG] witte shetlander/welsh 13 t/m 16 jaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-07 16:28

Bij deze wil ik graag de oude eigenaar iemand die haar heeft gereden of misschien wel die haar nu rijd of weet waar ze staat emails zijn van harte welkom

Het gaat om francientje
Ze is een witte ( wij dachten shetlander )merrie maar ik ben er dus achter gekomen dat zij bij de welsh pony stamboek is ingeschreven
ze is zo rond de 1.08 haar chipnummer die ik in een boekje vond is 528210001040679
* haar geboorte datum is onbekend net als ouders en alle andere dingen

Chipnummer Levensnummer Paspoortuitgevende instantie
528210001040679 W528017IR000720 Vereniging het Nederlandse Welsh Pony en Cob stamboek

zoals ik al zij is ze helemaal wit, ik weet alleen dat ze naar de eigenaar van een manege in drenthe is gegaan voor zijn zoontje/dochter
toen francientje bij ons wegging was ze een jaar of 12

veel foto's kon ik niet vinden ( we hadden toendertijd nog geen digitale camera )
http://www.mijnalbum.nl/Foto-UDUIFHZ4.jpg
een recente foto van haar

ken je haar heb je haar wel eens gezien of ben jij toevallig de eigenaar
Emails zijn van harte welkom

groetjes stephanie

Iemand trouwens tips kan ik bijvoorbeeld het stamboek bellen om te vragen waar zij is?

NeverForgetS

Re: [PG] witte shetlander/welsh 13 t/m 16 jaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-07 16:56

Heej ja, je kunt altijd het stamboek belle of mailen maar vaak mogen zij helaas geen gegevens geven, maar je kan het altijd proberen.
Ook zou je het knhs kunnen mailen, mshcien dat de nieuwe eigenaar wel wedstrijden rijdt. Zij geven helaas ook geen gegevens maar hebben toen bij mij een bijlage mee gestuurd waar op stond dat de pony in september in brabant wedstrijden heeft gelopen, dan moet je gwoon alle wedstrijden in september nakijkeen kijken of je pony erbij staat:)
Succes..!

stef_sweety

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-07 19:32

Ik heb gemailt naar het stamboek ze hebben mij een bijlage mee gestuurd
en het was haar gewoon
ik heb kontakt gehad met de eigenaar maar wie vertelde ons dat ze overleden was bij een handelaar in hoogeveen

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-07 21:41

Dus als ik het goed begrijp is dit dan het einde van de zoektocht? Of zijn er nog twijfels of ze nog leeft of niet?

stef_sweety

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-07 23:09

Ik weet niet goed wat ik moet geloven. Eerst was het van ja ze is weer verkocht naar een handelaar in hoogeveen en daarna was het ze is overleden. Ik blijf net zolang zoeken tot ik haar gevonden heb levend of dood
Ik weet wel dat ze geen Francientje meer heet Ze kreeg de naam korrie en in de bijlage staat geboortedatum 1995

stef_sweety

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-08 23:47

helemaal niemand die haar kent:O:(

Equidea

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-08 23:53

ik heb een pony gehad die aan je beschrijving voldoet, maar vanwege niet klikken met mijn andere paard teruggegaan naar haar verkoper.

Ze zou daar kort gestaan hebben, alleen voor de kar geweest (maar bleek bij ons thuis ook prima onder het zadel te kunnen).

Stamboek naam weet ik echt niet meer. Net als chipnummer.
Dit is nu 1,5 jaar geleden.

Ik kan op dit moment geen foto vinden omdat ik niet thuis ben. Ze had lange manen, mooie gangen. Compleet wit (met wat grijs op de benen alleen).

Lief in de omgang alleen chaggerijnig en vrij dominant naar andere paarden.