[PG] Tia Maria (Jet Set x Donnerhall) vosmerrie

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

horseNL00

[PG] Tia Maria (Jet Set x Donnerhall) vosmerrie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-07 09:38

Hoi hoi,

ik ben op zoek naar een vosmerrie die ik een tijdje in bezit heb gehad. Ik ben haar uit het oog verloren.
Het is een vosmerrie van Jetset uit Lieneke (v. Donnerhall x Purioso). Het is een forse merrie van boven de 1.70 m. Ze zal nu ca. 8 jaar zijn. Ze heeft een wit been (achter) en heeft linksachter en links voor wit.
Het is ook een ontzettend lief paard, echt een knuffelbeer. Ik heb haar ingereden en B, L1 en een paar keer L2 gestart.
Wij hebben haar verkocht aan mensen in Limburg, die haar vervolgens hebben verkocht aan ene Jasper, die woont volgens mij in Zeewolde. Ik heb hem toen eens gebeld waar het paard is gebleven, echter wilde hij dat niet vertellen (hij was handelaar).
Ik zou graag willen weten hoe het met Tia Maria gaat.
Als iemand hier iets meer over weet, breng mij dan aub even op de hoogte. Een foto kan ik mailen (die is te klein voor op mijnalbum.nl).

Groetjes van Eveline.

horseNL00

Re: [PG] Tia Maria (Jet Set x Donnerhall) vosmerrie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-08 17:27

Niemand?
Laatst bijgewerkt door Tanja op 10-01-08 18:08, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Onnodige quote verwijderd.

FBN

Re: [PG] Tia Maria (Jet Set x Donnerhall) vosmerrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-08 12:22

is dit paard naar mensen in wert verkocht of omstreken want ik heb wel geschreven bij de jury bij een paard dat tia maria heet en de beschrijving klopt ook wel is zo''n 2,5 3 jaar geleden geweest denk ik