[EG] de fokker van mijn pony bo

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

bo_koloveu

[EG] de fokker van mijn pony bo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-07 21:41

ik ben op zoek naar de fokker van mij pony bo ze is geboren in mei 1999, de datum precies weten we niet. haar ouders zijn niet bekend maar ze is een kruising tussen een tinker en een haflinger. ik wil graag in contact komen met de fokker, in vindt het leuk als ik de ouders van bo ontmoet en kijken of ze gebruikt worden voor het fokker of dekking of dressuur of springen.
ik heb haar al 6,5 jaar de vorige eigenaar heeft haar vanaf haar 1ste, ze was toen van de familie Krijger.
bo is een bonte pony. als je op deze site kijk zie je een aantal fotos van haar.
http://www.mijnalbum.nl/Album=FMMS4NAB
het is een schat van een pony en k wil daar om jullie hulp inroepen
zouden jullie me alsjeblieft willen helpen
alvast bedankt kussje bo en denice

pleas kunnen jullie alsjeblieft wat meer info geven bo staat nu ook al 9 maanden met een peesblessure en moet waarschijnlijk nog 4 maanden alsjeblief als je iets weet over haar ouders wil je het dan zeggen.

je kan ook op deze site kijken en dan naar privepaarden gaan en dan op bo klikken:
http://www.everyoneweb.com/kbfotografie

superrizzo

Re: (EG) de fokker van mijn pony bo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-07 21:45

is ze van veulen af aan al gechiped of niet zo ja dan kun je kijken door welke da de chip is geplaats geeft een beetje zicht over de plaats waar de fokker zit

bo_koloveu

Re: (EG) de fokker van mijn pony bo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-07 21:48

we hebben geen idee of ze gechipt is volgens mij niet
maar de vorige eigennaar zij dat de eigennaar daarvoor verhuist was.
die mensen wisten dus helemaal nix meer van de vorige eigennaar.
ze tond in renesse toe we haar kochten

dat is wel een goed idee

de dierenarts kom volgende week voor haar peesblessure dan kan k het gelijk vragen Knipoog Pling

Moderatoropmerking:
Ik heb wederom offtopic reacties moeten verwijderen. Reacties als "het is een superpony" enz. zijn NIET toegestaan en worden zonder bericht verwijderd. Vanaf nu graag alleen reacties als je info voor de TS hebt, heb je dat niet reageer dan niet. Voor de TS geldt dat het omhoog schoppen van het topic niet is toegestaan binnen een maand.
Blijf aub ontopic, reageer alleen als je bruikbare info hebt en schop het topic niet omhoog.
Laatst bijgewerkt door Tanja op 07-11-07 00:01, in het totaal 2 keer bewerkt
Reden: Berichten samengevoegd, gebruik toch aub de editknop/mod opmerking toegevoegd.