Ik zoek mijn vorige paard Toronto. Rond juli 2003 was hij in ons bezit. We hadden hem uit Nieuwelande (bij Heerenveen).
Zijn afstamming was: Hilton x cilia (zijn gehele afstamming staat op paardenfokken: http://www.paardenfokken.nl/pedigree.php?horseid=153968
HIj was op het momemt toen wij hem hadden 1.68. en nog vrij groen, enige wat hij kon was stap, draf en een sprong galop. Hij was ook vrij mager.
Helaas heb ik geen foto van hem, maar hij had achter 2 witte voetjes en een bles. Een soort dunne streep over het hoofd heen. Het paad zelf was superbraaf.
Wij hebben hem in totaal 3 weken gehad maar na 2 weken bleek hij atactisch te zijn. Op aanraden van onze dierenarts hebben wij hem terug gebracht naar verkoper omdat bij atatctie de kans bestaat dat het terugkomt.
De handelsstal waar wij hem vandaan hadden hebben het paard nog een keer laten keuren en toen bleek hij een ontsteking in de liezen te hebben als ik me niet vergis.
Wat wij verder nog gehoord hebben over dit paard is dat hij naar een manege/stal in Groningen is verkocht. Wij waren helemaal verliefd op dit paard en hebben het er erg moeilijk mee gehad dat hij weer terug ging.
Ik wil graag weten hoe het nu met dit paard gaat. En zou het heel leuk vinden om bijvoorbeeld een foto te zien.
IK hoop dat iemand dit paard kent en mij er meer over kan vertellen.
groetjes Timothy
Moderatoropmerking:
Offtopic reacties als "veel geluk met zoeken" en "ik hou mijn ogen voor je open" enz. verwijderd. vanaf nu graag alleen nog reageren indien er ook echt bruikbare info voor de TS is.
ik ga meteen even kijken en ik heb hier zeker wat aan!