ik wil heel graag weten wat er gebeurd is met mijn pony. Het is lang geleden maar misschien weet iemand toch waar ze is of wat er met haar gebeurd is. Zij heette altijd Snoopy maar ik heb begrepen dat zij later een andere naam heeft gekregen, iets van Minou?.
Snoopy is van 1984 nu zou ze dus rond de 23 jaar zijn.
Ik weet dat zij als jonge pony bij ponyclub Ebbers in Beek Ubbergen heeft gestaan. Ze ging ook elk jaar mee op ponykamp bij manege de Hoeven in Elst. De oudere Bokkers zullen haar misschien wel kennen.
Ik heb haar van Ebbers gekocht en mijn ouders hebben haar helaas in 1990 verkocht. Ik was daar zo van ondersteboven dat het lang geduurd heeft voordat ik met een zoektocht kon bezig gaan.
Mijn ouders hebben haar verkocht aan twee meisjes die haar op manege de Veluw te Ewijk stalden. Of ze is aan de manege verkocht en geleased aan die meisjes, dat weet ik niet.
Ik weet dat zij niet lang nadat ze op de Veluw stond kreupel is geraakt aan een van haar achterbenen. Zij heeft toen nog een paar jaar in de wei gestaan te Ewijk en daarna is het spoor bijster. Ik weet niet of ze nog kreupel was of niet. Wellicht is ze naar de slacht gegaan, ook dat zou ik dan graag weten.
Gegevens:
* Merrie
* 1.45 hoog
* ± 23 jr.
* Appelschimmel, ´s winters wit en ´s zomers grijze appels op kont, Grijs/zwarte benen. Nu zal ze wel helemaal wit zijn.
* Rechtsvoor en linksachter wit/zwart gestreepte hoeven. linksachter stukje wildvlees aan binnenkant been.
* Zeer smal gebouwd met dunne staart en manen.
* ontzettend lief en betrouwbaar, een echte knuffelpony
in de winter:

in de zomer:
?
)