Voluit geschreven: Bonna-Fide drum "F" van `t Juxschot
Ze is ong. 1.68 hoog en heeft een kol.
Ze is nu 6 jaar oud (15-03-2001) en heeft rechts voor en rechts achter een wit voetje. Rechtsachter heeft ze aan de binnen en aan de buitenkant van haar onderbeen een klein litteken, ook staan haar tanden ontzettend scheef en uit elkaar. Ze mist 1 voortand en 1 voortand is afgebroken. Hier had ze verder geen last van.
Ze had een AES stamboek en papier. Haar vader is Fabre.
Ik heb haar halverwege juni verkocht omdat het niet langer goed ging tussen ons. Ik heb haar toen ze 3 was gekocht en opgeknapt. Ze was toen broodmager en zat onder de schimmel en ernstige mok. Toen ze er wat beter uitzag ben ik haar gaan inrijden wat ze super heeft opgepakt. Zowel dressuur als springen als buitenritten.
Op een gegeven moment (na een half jaar ong.) is het alleen nog maar bergafwaarts gegaan met rijden. Ze kon zich niet meer ontspannen en toonde veel verzet. Ik heb van alles geprobeerd maar te laat denk ik. Ik ben ontzettend vaak huilend thuis gekomen omdat ik haar graag wou houden maar niet meer wist hoe ik haar het beste kon aanpakken. Tenslotte heb ik haar aan een handelaar verkocht. (Huijbregts in Zundert) P.s. Weet niet of de naam zo goed geschreven staat.
In idd. geval om een lang verhaal kort te maken zou ik haar ontzettend graag nog eens terug zien om te kijken hoe het met haar gaat. Ik hoop uiteindelijk dat ze toch nog bij een goed persoon terecht is gekomen die door al haar gebreken heen kan kijken. Nu heb ik ontzetten last van een schuldgevoel omdat ik niet weet of het goed met haar gaat. Iedereen weet hoe dat gaat bij handelaars.
Ik sta echt te springen om reacties.