Even kort zamengevat:
Smooky heet officieel Gemma v/d Raven. Ze stond samen met Lucky (officieel Luckey van fot Amstelhoek). Ze stonden vroeger vlak bij Mijdrecht zamen met de moeder van Lucky (Felsa). De eigenaresse verhuisde en kon maar een pony mee nemen, dus liet ze Smooky en Lucky achter. 4 jaar later is ze, ze komen ophalen. Ze heeft ze een jaar gehad en daarna verkocht op Marktplaats.
In dat jaartje hebben ze in Flevoland gestaan.
Ik heb de vorige eigenaar gebeld vlak nadat ze verkocht zijn. Ik kreeg te horen dat ze appart zijn verkocht. De een is voor 400 weg gegaan en de ander voor 600 de een eerder dan de ander (bedragen zijn niet precies). Over Smooky kreeg ik te horen dat ze een weidemaatje is geworden van een groter paard.
Lucky heb ik inmiddels al gevonden, tis nu alleen nog Smooky.
Het marktplaats bericht van Smooky:
Citaat:Te koop aangeboden:
NSPS shetland pony: ''Gemma vd Raven''.
Schimmeltje
Merrie
91 cm hoog.
Zeer kindvriendelijke kittige en goudeerlijke knuffelpony.
Zeker interessant voor kleurfokkerij,
Geen stalgebreken, gezonde pony.
Ze woont al 13 jaar bij ons en moet helaas weg wegens aanschaf grotere pony.
Pony verdient een lief baasje en een goed ''thuis"
Liefst te verkopen samen met haar vriendje NSPS Shetlandpony "Luckey van fort Amstelhoek"
zwarte, zeer luxe ruin 105cm, zeer lieve rijpony met uitstraling van een kleine fries.
Gezonde pony, geen stalgebreken.
€ 650,=
De pony's zijn allebei eerlijk in omgang.
Ze is hoogst waarscheinlijk verkocht naar iemand in Zwolle. Verder heb ik ooit nog van een bokker gehoord dat ze mischien weer op Marktplaats heeft gestaan..
Foto's die bij het marktplaats bericht stonden (inmiddels alweer een jaar oud):

http://img107.imageshack.us/img107/8159 ... ga3nw4.jpg
Ik hoop dat iemand haar herkent!
Alvast bedankt
.GEEN OFFTOPIC OF PENNY REACTIES GRAAG!

Dus dat klopt niet, maar ze lijkt idd best wel
.
. 
. Zou je mischien een foto kunnen maken?