[PG] Bruno van Manege de Welle

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

MiSsY_Me

[PG] Bruno van Manege de Welle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-07 14:28

^^ Die zoek ik dus!
Het was mijn lievelingspony, toen ik daar nog reed. Bruno ging weg, volgens mij omdat hij iets met zijn rug had. Ik dacht dat hij naar de slacht was gegaan, maar ik had later nog gehoord dat hij gewoon aan iemand was verkocht. Daar heb ik alleen niks van gehoord (Nadat ik diegene gemaild had)
Ik hoop dat iemand informatie of foto's over Bruno heeft!
Groetjes

JudithO

Re: [PG] Bruno van Manege de Welle

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-07 20:38

Hoi!

Ik ben ook nog steeds op zoek naar deze pony. Ik heb al wel meer gehoord dan jij, geloof ik. Hij is op de 1 of andere manier op een manege in Breda terecht gekomen. Hij was niet geschikt, en werd weer doorverkocht. Hij landde in Amsterdam, waar hij waarschijnlijk niet helemaal goed behandeld is geweest. Later had een meisje hem gekocht, daar had ik wat mee heen en weer gemailt. Ook op msn toegevoegd. Ze zou me een foto van hem laten zien, maar het kwam er niet van. Ze had elke keer een ander smoesje. Wel had ze me verteld dat Bruno een stuk of 4 operaties heeft gehad, en weer helemaal de oude was.
Een tijdje later vertelde ze me dat ze hem verkocht had. Waar hij nu is, weet ik niet..

MiSsY_Me

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-07 18:56

Jeetje...Die is het hele land doorgegaan...
Ik dacht dat hij dood zou zijn ofzo...
Wil je me misschien pm 'en met het emailadres van dat meisje? Misschien kan ik wat meer te weten komen ofzo... Of een foto krijgen...Heb jij verder geen foto's??
Groetjes!

JudithO

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-07 18:47

ik heb nog een oude foto van hem op mijn computer staan, maar dat is echt een hele oude die op de manege site stond. dat meisje die hem had gekocht, die zei geloof ik dat hij naar haarlem was gegaan. ik had ooit het adres van die mensen gekregen, maar dat ben ik kwijtgeraakt...

ankeminnema

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-07 09:59

bruno is er niet meer weet ik van tietie de baas van de manege
groetjes

JudithO

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-07 19:08

Bruno was op het laatste moment gered, hij is nog in leven. Ik weet alleen dat hij ergens in Haarlem ofzo staat, maar niet precies waar.