[PG] Che Guevara v CoolMan vv Contender

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Matjes

[PG] Che Guevara v CoolMan vv Contender

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-07 13:40

Ik ben op zoek naar de donkerbruine ruin genaamd Che Guevara, officieel heeft hij geen stamboek naam. Hij is 'n Würtemberger, 'n weinig voorkomend ras in Nederland. Zijn leeftijd is nu 9 of 10, hij is gechipt en heeft 'n paspoort. Che heeft 'n deuk (spieratrofie) bij z'n linker achterbeen, dit komt door 'n ongeluk jaren geleden met de trailer. Daardoor is hij in stap en draf linksachter iets korter in de pas, maar verder niet kreupel of dergelijke.
Hij is enkele jaren geleden verkocht aan de familie Henrdix uit Maasbree, helaas kan ik geen contact krijgen met hun.

Kent iemand deze lieve ruin of heeft iemand hem nog gezien? Laat me dan even wat weten, dat zou ons blij maken.

Groetjes

ps foto volgt nog

Matjes

Re: [PG] Che Guevara v CoolMan vv Contender

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-07 10:34

Ok, heb foto's gevonden maar kan ze om een of andere wazige reden niet geplaatst krijgen. Kan iemand me even helpen aub? De foto's staan namelijk niet op deze pc maar wel op de andere dus heb ik ze even op de foto-camera gezet zodat ik ze (als mogelijk) kan uploaden hier.
Alvast bedankt!!

Groetjes

Momenteel kan ik echter wel meer over de afstamming melden, wellicht dat dit kan helpen om m'n bink te vinden.
Vader: Cool Man (Holst) Moeder: Waldfee. VV: Contender (Holst) MV: Valuga, St. Pr. St (Holst), Verder in vaderslijn komen de namen Calypso II en Cor de la Bryere.
Levensummer van de ruin Che heb ik ook, echter die wordt alleen op verzoek bekend gemaakt, even als (gedeelte van-) chipnummer.
Che is gebrandmerkt, echter zal dit brandmerk niet meer geheel zichtbaar zijn wegens dat ongeluk jaren terug. Er is dus 'n deel van 't brandmerk weg.

Ik hoop dat iemand me kan helpen dit heerlijke paard terug te vinden, ik ben je dan eeuwig dankbaar.

Matjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-09 19:49

Ik weet dat dit draadje van mij inmiddels al wat ouder is maar wegens omstandigheden heb ik niet meer op internet kunnen komen. Om elke vrienden e.d lastig te vallen of ik 'even internet mag lenen' vond ik ook nogal irritant.
Ik ben er weer maar ik heb nog altijd dezelfde vragen: Kent iemand deze schat van 'n paard of heeft iemand hem gezien?

Ik hoor 't graag van jullie.

Groetjes!!

ps. Kan iemand me helpen 'n foto te plaatsen??

Henniie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-09 12:53

Matjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-09 21:35

Ok, na lang gepuzzel (en de nodige misverstandjes ;) ) wilde ik hierbij de foto's posten van Che.
Inmiddels heb ik wel zijn broer gevonden, maar dat brengt mij niet dichter bij Che...

Hij heeft geen aftekeningen aan de benen (afgezien van iets wit op de bal van de hoeven), wit 'kolletje' en dus die deuk links achter bij de heup (helaas niet zichtbaar op de foto's :( )

Ik hoop echt dat iemand deze vriendelijke reus heeft gezien of kent / heeft.
Hij heeft nog 1 verborgen kenmerk, dat zo goed als niemand weet, alleen verklap ik deze niet. Klinkt misschien stiekum en wantrouwend, maar mocht ik Che tegenkomen of dat iemand weet waar hij is en ik zou hem opzoeken; dan heb ik altijd nog 'n troef achter de hand als bewijs.

@ Shetjjesz: Ik heb al op chipnummer gezocht en zelfs via direct contact met de KNHS.. leverde ebide niets op want ze mogen niet doorgeven wat 't adres van de eigenaar is. Hij leeft (toen dus in ieder geval.. nu is 'n ander) nog wel.

Groetjes en liefs,
Matjes
Laatst bijgewerkt door Martine op 04-05-12 18:28, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Foto's verwijderd

Feetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 14:56

Als hij bij de KNHS geregistreerd staat kunnen ze je toch wel vertellen of hij in de sport loopt en onder welke naam?

Matjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-09 17:34

Feetje schreef:
Als hij bij de KNHS geregistreerd staat kunnen ze je toch wel vertellen of hij in de sport loopt en onder welke naam?

Officieel wel, maar de KNHS wilde mij niks vertellen toen ik gebeld heb. Zijn nummer bestaat nog, dus in leven is hij (ga ik van uit dan) wel. Alleen waar? dat is de grote vraag.

Ik sta als eerste eigenaar geregistreerd in zijn paspoort maar ondanks dat wil de KNHS niks los laten over waar hij is of dergelijke. Ik heb duidelijk uitgelegd wat de situatie is en dat ik 't adres van die mensen niet kan bereiken (ik dacht aan 'n verhuizing van die mensen, vandaar dat ik 't de KNHS vroeg) en vroeg of me 't adres van hen kon geven ivm contact. Ik ken de naam en de woonplaats en 't hele (mogelijk) oude adres van de familie.

Ik hoop dat iemand deze fijne knul kent, maar van alles hoop ik 't meeste dat hij 't goed heeft.

Feetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 17:40

Als je alles al weet van die mensen bel je ze toch op?
Je woont in Echt, zo ver is dat niet van Maasbree af toch?
Misschien kun je hem zelfs nog wel opzoeken.

Matjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-09 17:47

Feetje schreef:
Als je alles al weet van die mensen bel je ze toch op?
Je woont in Echt, zo ver is dat niet van Maasbree af toch?
Misschien kun je hem zelfs nog wel opzoeken.

Dat is idd 'n optie, maar wel onhandig (ik heb geen auto en al helemaal geen auto rijbewijs, wel voor brommer / scooter en die heb ik dan ook). Ik heb de mensen al gebeld, gemaild EN geschreven maar er komt geen reactie.. dat snap ik dus niet, of heb ik 'n blondt moment (niet verkeerd opvatten, blond is mooi :D )?

Matjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-09 23:25

Bij deze 'n schopje :)

Hij is nog steeds niet gevonden :'(

Matjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-09 21:53

En nog maar eens 'n schopje :)

Matjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-10 17:41

Wegens omstandigheden tijd afwezig geweest.

Bij deze 'n schopje, in de hoop dat iemand deze schat kent of weet waar hij is / kan zijn.

Matjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-10 14:05

Bumpje ^^

(geloof 't of niet.. ben er weer 'n tijd tussen uit geweest ivm PC problemen - heb nu 'n nieuwe PC bijeen gespaard, die vliegt niet weg )

Matjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-12 13:43

Vraagje: Kan iemand de foto's verwijderen svp?