ik ben op zoeken naar de nieuwe eigenaar van my lady een merrie van 14 jaar oud ,het paard heb ik afgelopen eind mei verkocht en wil graag weten waar ze is en hoe het met haar gaat.
ik ben nog steeds zoekende naar my lady een merrie van 13 jaar (geen 14 jaar)met tot op heden weinig resusltaat maar met wel weer wat meer informatie voor de verdere zoektocht. de mensen die haar in het bezit zouden kunnen hebben heten de fam bosch deze mensen hebben meerdere paarden en mogelijk een paardenfokkerij in monster (zuid holland) hebben gehad. Ik hoop dat er mensen zijn op bokt die deze mensen kennen of hebben gekent.
de mogelijkheid dat dit paard ergens anders staat is ook mogelijk en misschien wel bij andere eigenaren ik ben tot op heden nog steeds bezig met zoeken naar haar.
Kun je niet gewoon het kwpn mailen, stamboeknummer + naam paard doorgeven en dan een uitdraai opvragen (kan per mail of per post). Daar kun je namelijk ook de huidige eigenaar op zien, vaak met naam en evt adres en evt telefoonnummer. Dit gaat uiteraard alleen op als de nieuwe eigenaar het paard heeft overgeschreven op zijn/haar naam Succes.
MissDesign
Geplaatst: 18-03-09 18:32
Wij hebben sindskort een vosmerrie met iets van Lady in haar stamboeknaam (wij noemen haar Kyra, maar omdat in haar stamboek iets van Lady stond hebben we er Lady Kyra van gemaakt).