[EG] Mandy/Spetter, New Forest x Arabier, omg Hoofddorp

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Sap

[EG] Mandy/Spetter, New Forest x Arabier, omg Hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-07 17:05

Wie heeft mijn oude pony gekend?

In 1999 hebben wij Mandy gekocht. Ik heb haar 4 jaar gehad en ze is inmiddels al bijna 4 jaar overleden, maar toch blijf ik altijd nieuwsgierig naar haar verleden. In haar inentingsboekje heette ze oorspronkelijk Spetter, maar dat was bij haar eigenaren voor mij veranderd in Mandy.

Ze was een vosje van rond de 1.45m en waarschijnlijk een kruising tussen een New Forest en een Arabier. Ze had een druipblesje en rechtsachter een half wit beentje. Op haar voorbenen had ze witte vlekjes/stipjes. In haar boekje stond dat ze geboren was in 1980, dus 19 toen ze bij mij kwam, maar volgens de tandarts was ze wel 2 of 3 jaar ouder.

Ik heb haar toendertijd gekocht in Hoofddorp en dat meisje had ook wedstrijden met haar gereden. Naar hun verhalen Z-dressuur en L of M-springen. Die mensen hadden ook nog een bruine NF pony, en ze gingen vaak met de 2 pony's op wedstrijd.

Ik heb maar 1 foto van haar op de computer, maar haar aftekeningen zijn redelijk te zien.
Afbeelding

Wie heeft deze pony gekend?

Sap

Re: [EG] Mandy/Spetter, New Forest x Arabier, omg Hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-08 21:30

Iemand die deze pony ooit gezien heeft?
Misschien iemand die een jaar of 8/10 terug wedstrijden heeft gereden in de omgeving van Hoofddorp?