[PG]Wie kent er Cherie ?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Niisj

[PG]Wie kent er Cherie ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-07 17:55

Hey,
Ik heb een lieve merrie gekocht. Heb haar nu een maandje.
Ze heeft nederlandse papieren. Nu ben ik nieuwsgierig naar haar vorige eigenaars ...
Ze komt van stoeterij Vincent's Horses en is daarna verkocht aan iemand. Ze heeft enkele jaren dus eigenaarspaard geweest en is daarna weer verkocht aan een paardenhandelaar en is toen in de manege terecht gekomen (in Belgie dus).
Ze noemt Me Black maar op haar papieren staat Cherie.
Ze is zwart-bruin, heeft geen aftekeningen, heeft veulens gehad bij de vroegere eigenaar, was een springpaard en is 1m65.

Hier een foto :
http://groups.msn.com/_Secure/0RABsGLMT ... zU01*ebYv!

PS: ze was er erg aan toe in de manege, nu is ze al wat gerecuppereerd. Dit is nog een foto van toen ik haar de eerste dag had.

Iris_Bennie

Re: Wie kent er Cherie ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-07 17:57

je link doet t niet..

Niisj

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-07 17:57

Peterina

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 11:31

Met 'nederlandse papieren' bedoel je KWPN papieren? Zo ja dan kan via haar stamboeknummer haar vorige eigenaren opgezocht bij de KWPN. Ook via haar stamboeknummer kunnen de geregisteerde veulens opgezocht worden en hun fokkers ... wat je natuurlijk weer automatisch de naam van haar toen eigenaar geeft.

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 20:35

-> OV

Niisj

Re: [PG]Wie kent er Cherie ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-07 23:05

Ja Kwpn papieren.
Maar ik weet al dat ze gefokt is op die stoeterij Vincent's horses. Die Vincent rijd zijn paarden eerst ook in en leid ze op tot springpaard voor de wedstrijden. Wat ik eigenlijk dus wil weten is waar ze daarna terecht is gekomen ...
Maar van die veulens ga ik zeker eens opzoeken ! En ja dan zal ik de naam wel vinden.
Dankj ! =D