[EG]+- 30 jarige roodvos ruin Trooper d pony

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

LiJa

[EG]+- 30 jarige roodvos ruin Trooper d pony

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-07 15:00

Hoi.

Ik ben op zoek naar de oude eigenaars van mijn overleden pony Trooper.
Trooper was een roodvos ruin met brede witte bles en ra wit sokje en la half wit voetje.Hij in 1994 door 2 dierenartsen nagekeken en zij verwachte toen dat hij tussen de 15 en 17 jaar was
Hij is op 7 Januari 1991 gekomen op Manege Nieuw Amstelland(Amstelveen).Hij kwam bij Kees Klaver vandaan(Schoorl ,Handelstal).
Hij was onwijs goed in springen en dressuur en wij hebben toch wel gedacht dat ie z dresuur en m/z springen is geweest.Wat menneer altijd deed was terwijl je heerlijk aan het rijden was hij er in 1 x weg schoot.Hij is al overleden maar wil heel graag weten wie de oude eigenaars geweest zijn ivm foto s en herrinderingen .
Heb helaas geen goede kwaliteit foto s maar mocht je denken die pony ken ik mail me aub.

Afbeelding

Afbeelding

LiJa

Re: [EG]+- 30 jarige roodvos ruin Trooper d pony

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-07 09:37

Helemaal niemand?

LiJa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-07 09:37

Helemaal niemand?

Urbiezira

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-08 08:44

Hoi!

Over deze pony, eerst dacht ik dat het mijn lievelingspony was, maar dat kon niet want die was niet zo oud en die leefde nog.
Toen dacht ik ineens aan Texas. Hij werdt op de manege Texas genoemd en ging altijd bokken als we bijv. moesten galopperen. (volgensmij)
Hij was inderdaad heel oud geworden en op een donderdag is hij ingeslapen. Ik poetste hem nog op die woensdag, niksvermoedend, en toen ik vrijdag weer kwam was hij weg, ingeslapen. Ik heb geen foto's vanwege een computercrash. Sorry.

Groetjes, Maartje

P.S, ik denk dat de manege nog wel foto's heeft, ik zal eens vragen. Lachen

LiJa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-09 13:50

schopje