[PG] Furie, 16-jarige Shetlander vos ruin

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

New-Forest

[PG] Furie, 16-jarige Shetlander vos ruin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-07 21:49

Ik ben heel benieuwd hoe het met Furie gaat, vandaar dit topic.

Furie zal nu ongeveer 16 jaar zijn en is een Shetland pony van 1 meter hoog. Zijn officiële naam op zijn stamboekpapieren is Furie V.D. Horn. Zijn vader is: Brenno V.D. Veldstraat
Furie heb ik twee jaar lang gehad. Ik moest hem verkopen omdat ik te weinig tijd voor hem had en daarom zich ging vervelen.
Rond juni 2003 heb ik Furie verkocht aan iemand die in Soest woont, dichtbij het paleis. Na een half jaar toen ik Furie weer eens wou opzoeken kon ik geen telefoonnummer meer vinden van de nieuwe eigenaar. Wij zijn wel naar Soest gereden want ik wist waar Furie ongeveer zou staan maar heb hem nergens kunnen vinden.

Hopelijk kent iemand Furie die mij kan vertellen hoe het met hem gaat en waar die nu staat.

Hier de foto's van Furie toen ik hem nog had:

Afbeelding
Hier was die net gewassen, dus iets donkerder dan normaal

Afbeelding
In de winter, dikke vacht dus.

http://groups.msn.com/_Secure/0RgCLD3UV ... 0270270808

http://groups.msn.com/_Secure/0RgDMGnoV ... 0298956417

Alvast bedankt!

New-Forest

Re: [PG] Furie, 16-jarige Shetlander vos ruin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-07 10:51

Is er helemaal niemand die deze Shetlander kent?
Iemand enig idee wat voor andere stappen ik kan ondernemen? Ik wil Furie namelijk zo graag weer eens een keer opzoeken om te zien hoe het met hem gaat...

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-07 20:45

Ik woon in Soest. Kun je me vertellen waar hij ongeveer moet staan? Dan kan ik eens voor je kijken.

New-Forest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-07 08:55

Ik kan me herinneren dat er allemaal paardenweiden waren. Het was een stukje verderop van het paleis in Soest. Furie zou daar te komen staan, alleen toen we hem daar wouden opzoeken (we hadden geen telefoonnummer meer) zagen we Furie nergens meer staan...
Weet je ongeveer wat ik bedoel en waar dat kan zijn?