[EG]in Werkendam,D-pony Saladin, nu 20 jaar, vliegenschimmel

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Katinkatjuh

[EG]in Werkendam,D-pony Saladin, nu 20 jaar, vliegenschimmel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-07 19:55

Hoi medebokkers.
Ik heb 2 jaar geleden mjin oude d-pony Saladin verkocht omdat ik er te groot voor was. Hij is nu ongeveer 20 jaar. Ik hoorde net van het meisje (ongeveer 13 jaar) waaraan ik hem heb verkocht, dat hun hem ook hebben verkocht omdat zij er nu ook te groot voor is. Ze gedraagd zich nogal vreemd, als een pubertje zegmaar, en wil niet de msn of iets dergelijks geven van het meisje waar hij nu naartoe is, en ook niet haar telefoonnummer (ze zijn verhuisd).
Saladin is een vliegenschimmel, ongeveer voor 75% arbier. Ik had een goede band met deze pony. Het enige wat ik heb gehoord is dat hij nu naar een meisje in Werkendam is. Dus ik zou graag iets horen van iemand die denkt te weten waar Saladin nu staat (bijv. als je zelf ook uit Werkendam zou komen) en hoe het met hem gaat. Uiteindelijk zou ik graag dat meisje die nu Saladin's eigenaresse is, eens willen spreken, of nog eens een foto'tje zien. Dit beestje is altijd in mijn hart gebleven, en zit nu te huilen omdat ik zo bang ben hem voorgoed uit het oog te verliezen!
Hier een paar foto's van hem erbij, Wil je me alsjeblieft pb'en of hier een reactie plaatsen als je denkt iets van hem te weten?
De foto's zijn van toen hij nog bij mij was. Toen was ik een jaar of 13, ben nu 16.
Ik heb hem 4 jaar gehad en 2,5 jaar geleden verkocht. Saladin was mijn eerste eigen pony, en had nogal een band met hem, omdat ik altijd alles vergat als ik bij hem was, ivm de scheiding van mijn ouders zat ik altijd met veel dingen, en voor mijn gevoel hielp hij me er overheen.

Afbeelding

Afbeelding

http://www.mijnalbum.nl/Foto-DJJIMNMM.jpg

en een foto'tje bij het meisje waaraan ik hem heb verkocht. Hierna zijn hun verhuisd en dat adres had ik dus niet, daarom kan ik geen contact met hun opnemen, behalve dat meisje zelf op msn, en zij doet dus zo vreemdt. Hun hebben hem dus doorverkocht aan een meisje in Werkendam.
http://www.mijnalbum.nl/Foto-XNXLZKCA.jpg

als je iets weet, laat het alsjeblieft weten..

PUCKxIERO

Re: [EG]in Werkendam,D-pony Saladin, nu 20 jaar, vliegenschimmel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-07 15:43

banketstaaf dat ze zo vreemd doet dat meisje! Ik heb hem niet gezien, sorry!

Coentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-07 23:22

Ik kom zelf uit Werkendam, ik zal het in de gaten houden!

Mreddie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-07 10:11

kom ook uit werkendam zal ook mijn ogen openhouden

Katinkatjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-07 12:02

Okee fijn! Wat ik te horen heb gekregen is dat hij nu naar een meisje is van ongeveer een jaar of 13 schat ik, en als het goed is zou ie ook weer gewoon in de wedstrijden gaan lopen, dressuur en springen, fjin dat jullie het in de gaten houden, wil hem echt niet uit t oog verliezen. heb zelfs al de nachtmerrie gehaddat het leugens zijn van het meisje en dat ze 'm naar wat slechts toe hebben gedaan, toch bezorgd om de pony die mijn allereerste pony was, want het is echt een topper. Wel een geweldige leerpony denk ik, hij heeft namelijk zzspringen gelopen, m-dressuur en m-sgw.. Nu hopen dat ie het nog steeds zo goed heeft. Als dit meisje hem inderdaad ook weer in wedstrijden gaat uitbrengen is dat wel erg leuk, hij is gek op springen, en als hij op zn 20e (dat is ie nu) nog steeds wedstrijden kan lopen betekend dat wel dat ie nog helemaal gezond en in goede conditie is!

Katinkatjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-07 18:09

Iemand al iets gezien?

Coentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-07 20:02

Nee sorry.. Je weet zeker dat het de Nederlandse Werkendam is he, in België zit er ook ééntje namelijk! Je weet de naam niet van de nieuwe eigenaresse of kun je daar achter komen?

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-07 10:41

ik weet bijna zeker dat ie bij mijn overburen staat! Daar staat sinds kort een vliegenschimmel, vrij doorgezakte rug... Heb hem alleen in de wei zien staan, meer niet. samen met 3 shetjes

Coentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-07 20:47

Ik heb hem ook zien staan Haha!

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-07 21:57

Mag ik hieruit opmaken dat de pony gevonden is?

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-07 15:17

weet ik niet, TS reageert niet

Katinkatjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-07 11:10

sorry, ben op vakantie geweest. Ik heb het meisje waar Saladin nu staat inmiddels via via op msn (sinds net). Saladin staat inderdaad dus bij een meisje in werkendam, zal eens vragen of ie inderdaad bij die drie shetjes staat. De pony heeft altijd een hele zwakke rug gehad, daarom s ie bij mij ook meteen naar een kleiner meisje verkocht toen ik te groot werd. en hij is inmiddels ook alweer 20, dus als het vorige meisje er te lang op doorgereden heeft zal dat ook niet zo bevordelijk zijn voor zijn rug.
Maar erg bedankt voor de reacties, en denk inderdaad dat jullie hem wel kunnen hebben gezien!
Ga echt zorgen dat ik hem nog eens kan zien.. Lovers

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-07 11:13

Nou, gefeliciteerd dan maar!
Ik hoop dat je hem nog eens kan opzoeken.

Ivm pony gevonden hier een slotje.