Ik ben opzoek naar een schimmelpony genaamd Bubbels.
ze stond op Manege Hallinckveld waar ze stond om doorgereden te worden, in die tijd heb ik veel op haar gereden.
De eigenaar heeft haar nu weer terug genomen, en waarschijnlijk door verkocht.
Nu wil ik graag haar nog een keer terug zien om te kijken hoe het met haar gaat.
Wie meer informatie hierover heeft kan diegene mij bellen of Mailen.
hier nog wat gegevens van haar
Naam: Bubbels
ras: connemara
leeftijd: nu rond de 4 a 5 jaar
Stokmaat: was toen rond de 1.40 1.42 zou nu wel iets van 1.45 zijn.
Ik heb veel springlessen gehad met haar, en dit vond ze leuk en ging haar ook goed af.
Ik heb zowel in uitjes gesprongen en enkel sprongen en pacourtjes ik heb ruim 1 meter met haar gesprongen. Dresuur kon ze ook heel goed ze wist de basis in elk geval.Ik had een paar wedstrijden met haar gedaan op de manege dit kon ze erg goed.
Ze had bij bepaalde mensen stalgebreken zo als met hoofdstel in doen of dreigen te trappen ze deed het alleen niet. (bij mij was ze wel altijd braaf)
Ze was niet verkeersmak.(geloof ik)
Trailermak weet ik niet.(geloof het wel maar weet het niet zeker)
Toen ze bij de Manege kwam had ze lange manen, het liep van grijs naar steeds lichtergrijs en de punten waren blond wit, haar staart was lang niet echt dik en ook niet echt dun.(de kleuren van haar staart waren het zelfde als haar manen)
Later heeft de manege haar manen getrokken dus of ze nu lang of kort zijn weet ik niet.
Hieronder een foto van Bubbels toen ze drie en een half jaar oud was (dus kan zijn dat ze nu lichter is kwa kleur)
Spring en dresuur foto's volgen nog.
Jullie kunnen me mailen, of via bokt.
MVG. Jayney
Ps.ik hoop dat jullie wat meer weten over deze pony!