[PG] 3 tinkerjaarling hengsten in druten

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

KimL86

[PG] 3 tinkerjaarling hengsten in druten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-07 20:58

Vorig jaar zijn er bij ons 3 tinker veulens verkocht. Het zijn alle 3 hengsten, waarvan 1tje zwart is en 2 zwartbont. 1 van de veulens is het veulen van mijn verzorgtinker en nu wil ik hem graag eens opzoeken om te kijken hoe hij opgroeit. Ik weet dat ze naar Druten zijn gegaan en dat ze daar waarschijnlijk zouden blijven tot ze 3 jaar zijn. Ook staan ze als het goed is in een natuurreservaat. Ik kan helaas niet achter het telefoonnummer of adres komen van de eigenaars. Als het goed is zijn het een vader en zoon en zijn het handelaars, maar dit weet ik niet zeker.
Ik heb alleen fotos van toen ze een maand of 5 waren.
Darco
Afbeelding
Diesel
Afbeelding
Nescio
http://www.mijnalbum.nl/Foto-6XLSJPBM.jpg
Ik hoop dat iemand ze herkent, want wil er als het lukt volgende week naar toe gaan.

Fleury

Re: [PG] 3 tinkerjaarling hengsten in druten

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-07 21:30

Ik hoop ook dat iemand ze herkend. Nescio was het veulentje van mijn verzorgpony en ik zou het echt heel leuk vinden als we ze nog eens kunnen opzoeken!

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-07 05:36

Weet je toevallig iets meer over dat reservaat? Anders wil ik wel een keer daar gaan kijken, want ik ken ze niet.

SuusJa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-07 08:15

Ja misschien daar bij de oude steenfabriek of ergens anders bij de dijk. Andere reservaten heeft druten niet Haha!
Ik ben daar pas nog langs gefietst maar ik durf niet te zeggen of er tinkers staan daar. Ik zal eens vragen aan een vriendin die aan de dijk woont, want deze week heb ik geen tijd om langs te gaan, anders had ik het wel even gedaan voor jullie.

KimL86

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-07 13:20

@capopjekop helaas is wat ik hierboven heb geschreven het enige wat ik weet.
@suusja als je het na zou willen vragen zou dat erg fijn zijn. Als we weten dat ze er staan dan is het goed dan kunnen we er gewoon langs gaan. Maar voor hetzelfde geld zijn ze verkocht. En die natuurreservaten waar jij het over hebt kun je daar gewoon in of is dat afgesloten?

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-07 15:53

Oude steenfabriek is afferden toch? Daar lopen iig alleen haffies. Volgens mij kun je er in Druten gewoon lopen.

KimL86

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-08 20:48

Al meer als een jaar geleden dit topic, dus hierbij nog een poging of iemand deze paardjes kent. Inmiddels zijn ze allemaal 2 jaar en voor zover ik het weet staan ze nog steeds ergens in Druten, maar ik ben nog steeds niet achter de locatie.
Dus hopelijk herkent iemand ze.