[PG]new forrest pony/apart karakter

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Paperclip3

[PG]new forrest pony/apart karakter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-07 14:55

hoi,

al een tijdje zoek ik een new forrest pony die ik gereden heb. Het is een pony van nu ongeveer 4/5 jaar jong!
Zijn naam is/was rutger en is/was licht ingereden. Hij heeft links voor 1 wit voetje.
In het begin ging het rijden erg goed maar na dat hij me er een keer afgebokt heeft was ik helemaal het vertrouwen kwijt en rutger ook! het was de bedoeling dat hij goed verkocht werd maar telkens als er iemand naar kwam kijken ging hij er bokkend vandoor met de bekijker erop No Cheer uiteindelijk (heel jammer) is hij met een smoesje naar een handelaar gegaan! hij had erg goede bloedlijnen. ik ben echt erg benieuwd of hij er nog is en hoe het met heb gaat. ik hoop dat er iemand is die deze pony herkend!
Afbeelding

Vealosz

Re: [GZ]new forrest pony/apart karakter

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-07 19:17

Lijkt best wel op de pony van me vriendin die geloof ik ook van handelaar kwam. Kan het kloppen dat hij een klein kolletje heeft?

Paperclip3

Re: [GZ]new forrest pony/apart karakter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-07 16:36

s_lovee_m schreef:
Lijkt best wel op de pony van me vriendin die geloof ik ook van handelaar kwam. Kan het kloppen dat hij een klein kolletje heeft?

kan best.. heb je misschien meer informatie over hem? het is echt een knuffelpony!