Ik heb minstens een halfjaar gewacht, maar ik kreeg geen antwoord meer. Ook niet na nog 2 brieven. Daarom ben ik op zoek naar een ander persoon die meer van Figadoro weet. Ik weet dat de eigenaar van Figadoro een dochter had, die dochter reed met Figa in de Z dressuur onder de pony's. De eigenaar zelf reed met Figadoro onder de naam Flicka bij de Veteranen.
Gegevens die ik al weet :
'Oorsprong naam' : Figadoro heette eerst Flicka. Ze stond samen met een pony/paard waarmee ze het heel erg goed kon vinden, dit paard heette Dorus. Bij de handelaar waar ik Figadoro vandaan heb, stond Dorus ook, waar Dorus nu is, weet ik niet. Figadoro ontstond door Flicka en Dorus samentevoegen. Flicka + Dorus = Flickadorus. zo ontstond Figadoro.
Geboorteland : Figadoro is geboren in Polen, dat is het enige wat ik hiervan weet.
Veulens : Figadoro heeft één keer een veulen gehad, ze was toen 4 1/2 jaar oud.
RijKlasse : Figadoro liep Z dressuur.
Figadoro is nu 18 jaar. Ze is geboren op 23 mei 1989.
Hieronder 2 foto's, als je meer foto's wilt moet je me even mailen
!

De naam Oo__Figadoro__oO is van een andere site, waarop ik deze foto's ook heb laten zien.
Ik hoop dat iemand iets van haar weet ! Gelieve alleen te reageren als je écht iets denkt te weten, en niet van die dingen zoals :Dat lijkt op mijn paard enzovoort.
Bedankt voor je aandacht,
Annabelle.