HeejHeej!
Bijna 3 jaar geleden zat ik bij iemand waar ik haar paarden verzorgen. Dit moest alleen jammer genoeg ophouden en alle pony's en paarden zijn verkocht.
Na 3 jaar mis ik ze allemaal nog heel erg, en wou aan jullie vragen wie dit leest of je weet waar deze paarden zijn of hoe het met ze gaat.
1 pony Surprise, ben ik vanaf de dag dat ze verkocht werd achterna gegaan en weet nu waar ze is, maar niet zo goed hoe het met der gaat. Ze staat op manege Bakker in noordwijkerhout.
Verder zijn er nog de paarden:
- Khareem (paspoort naam: Kasper)
geboren op:10-07-1992
Een donkerbruine KWPN-er met een druipkool. En volgens mij een wit rechts achter voetje.
SchoftHoogte 1.74 m
Vader: ElmsHorn
Moeder: Virella
- Santiago
Geboren op: 07-04-1997
Een Bruine Hanoveraan. met de vorm van een ! op z'n neus. En rechts achter een wit voetje.
Schofthoogte: 1.76 m
Vader: Seo Poalo
Moeder: Wedgwood
- Wise Guy
Geboren op: 20-02-2002
Vader: Negro
Moeder:Odentiek.
Een Schimmeltje, wat graag altijd met de bal speelde en als je op z’n neus duwt z’n tong naar buiten komt.
- Surprise
Geboren op 01-09-2000
Schofthoogte : 1.39
Een leuke vos merrie, kan erg eigenwijs zijn maar ook heel lief. Heeft een bles en 3 witte benen en een klein wit stipje onder haar buik en een kuiltje in der rechter hals. Staat waarschijnlijk op manege Bakker in Noordwijkerhout.
Bedankt voor het lezen en als je nog meer informatie nodig hebt, kijk dan op http://www.dressuurstal-teijlingen.nl Deze site is al heel oud en niets meer aan gedaan maar kan je nog wel informatie over deze paarden en foto’s vinden.