Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Esther_1985 schreef:Dat paard heet Saloona, is dus niet dezelfde..
Iemand een idee? In 2003 is ze op de keuring in Wamel geweest. Als eigenaar stond toen J. Deckers uit Ammerzoden.
Ik kan ook het stamboek bellen, maar vroeg me eerst af of iemand van hier haar kent..
justahorse schreef:Esther_1985 schreef:Dat paard heet Saloona, is dus niet dezelfde..
Iemand een idee? In 2003 is ze op de keuring in Wamel geweest. Als eigenaar stond toen J. Deckers uit Ammerzoden.
Ik kan ook het stamboek bellen, maar vroeg me eerst af of iemand van hier haar kent..
Bedoel jij soms Jan Dekkers? Hij heeft een transportbedrijf. Naast hun bedrijf woont een stel die doen paarden africhten en in de sport uitbrengen en Jan dekkers een grote sponsor van hun. Ik kan zo aan het telefoonnummer van hun komen.
levi schreef:Bedoel jij soms Jan Dekkers? Hij heeft een transportbedrijf. Naast hun bedrijf woont een stel die doen paarden africhten en in de sport uitbrengen en Jan dekkers een grote sponsor van hun. Ik kan zo aan het telefoonnummer van hun komen.