[PG] 'Franse Haflinger' genaamd Shamrock

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

RockyLover

[PG] 'Franse Haflinger' genaamd Shamrock

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-07 19:23

Hoi!

Ik zal het verhaal eerst even kort uitleggen. Mijn eigen pony staat op een manege. Daar verzorgde een vriendin van mij de pony Shamrock. Hij wilde niet meer werken in de lessen en is dus verkocht voor 300 euro, terug naar de handelaar waar hij vandaan kwam. Vanuit daar is hij doorverkocht naar een manege met buitenritten, misschien vond hij dat leuker dan bij ons in de bak te rijden.

Tot zover dachten wij dat hij het nu nog naar zijn zin had daar. Totdat een vriendin en 2 vrienden van me wat leuks wilden bedenken om maandag te gaan doen. Kom, we gaan naar de paardenmarkt in Heenvliet! Zei die vriendin van me. Dus zo gezegd, zo gedaan wij gaan naar de paardenmarkt. Wij een beetje rondkijken en die vriendin van me zegt tegen mij: Die bruine daar is wel leuk! Ik kijk... zie de pony naast de bruine staan en ben even stil. Een vriend van me en ik kijken elkaar even aan en zeggen: Is dat Shamrock niet? Dus wij goed gekeken, foto's gemaakt enz. En contact opgenomen met de handelaar. Vraagprijs is 1250 euro (Dat terwijl hij is afgekeurd). Dus ik laat de foto's zien aan zijn oude verzorgster en zegt ook dat hij het 100% zeker is.

Dus wij gaan dit uitzoeken. Het schijnt dat de manege waar hij aan verkocht was hem naar de slacht had gebracht. Hij moet dus wel vanuit de slacht zijn doorverkocht. De handelsstal waar hij nu staat heeft hem ook weer van de paardenmarkt gehaald.

Ik hoop dat iemand mij wat meer kan vertellen over deze zaak, hoe hij vanuit de slacht is doorverkocht.

Voor de duidelijkheid hier wat foto's van hem:

Afbeelding

Afbeelding

Alvast bedankt!

Groetjes, Roos.