[PG] Santana, tinkermerrie

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

DeniseES

[PG] Santana, tinkermerrie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-07 16:16

Heeyheey,

Het is nu 4/5 jaar geleden dat mijn lieve verzorgtinkermerrie Santana verkocht is Boos! Ik mis haar echt nog steeds.... Moet er altijd aan denken als ik op de plekken kom waar ik met haar gereden heb Huilen

Ze stond dus tot die tijd in Rozenburg, haar eigenaresse had haar verkocht omdat ze er geen tijd/geld meer voor had... Ze is richting het oosten van Nederland gegaan voor zover ik weet.

Ik ben heel benieuwd hoe het nou met haar gaat!!

Hier een foto van haar:
Afbeelding
En 1 met mij Haha!
http://img62.imageshack.us/img62/2062/santana1sy7.jpg

Ik hoop dat iemand haar herkent!!!

Natural_K
Woonplaats: fryslan boppe.. k voel me nog steeds een drenth!!!!

Re: [PG] Santana, tinkermerrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-07 10:12

Kun je wat meer info over deze merrie geven? hoe oud was ze toen ze verkocht werd, heeft ze veulens gehad enz enz.

DeniseES

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-07 20:29

Ze had nog geen veulens gehad, leeftijd weet ik niet precies meer, denk dat ze nu rond de 11/12 is kan ook ouder/jonger zijn, maar het zit in de buurt...

We hadden het vermoeden dat ze wel een beetje western ingereden zou kunnen zijn, ik weet niet of er daar nog wat van over is, maar ze heeft er iig een beetje aanleg voor.

Ze was/is (iig was) heel hard in dr mond, lastig met stilstaan terwijl je reed, ook bij oversteken (hebben we het nog aardig lastig mee gehad)

Natural_K
Woonplaats: fryslan boppe.. k voel me nog steeds een drenth!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-07 13:43

Ik heb eens even voor je nagevraagt want ik dacht dat ik haar kende.. helaas, het paard waar ik aan dacht kwam rechtstreeks van ierland en is toen door haar eigenaren van het vliegveld gehaald. deze merrie hete ook ieoor dus dat komt niet in de buurt. Jammer genoeg is ze vorig jaar overleden aan een hartaanval. Ze was wel western gereden.

DeniseES

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-07 14:24

agossie Boos! toch bedankt!