[PG]Queeny, kleine pony

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Kimonoo

[PG]Queeny, kleine pony

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-07 17:21

Queeny. Een best kleine pony, hij heeft een paar weken op manege buitenhorst in oosteind gestaan doen zijn eigenaar op vakantie was. Hij reed mee in de manege lessen maar werd waarschijnlijk niet of bijna niet bereden door zijn eigenaar. Hij was erg mager en had heel veel schilfers in zijn manen. en zat onder de viezen plekken. Had een best sleche conditie. (naar een uurtje rijden zakte hij door zijn achter benen) Naar een tijdje werd hij weer opgehaalt door zijn eigenaar. en een paar weken later stond hij er weer want hij stond te koop. ze zeggen dat hij/zij(?) verkocht is naar zeeland. maar dat zeggen ze bijna over alle paarden
foto's ;

Afbeelding

Afbeelding

http://img466.imageshack.us/img466/556/s0076ua6.jpg

http://img58.imageshack.us/img58/2333/queenyuz8.jpg
waarom ik naar hem/haar op zoek ben? gewoon om te weten of die het goed heeft nu.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 08-05-07 11:37, in het totaal 3 keer bewerkt
Reden: Max 2 foto's ter illustratie.

Anoniem

Re: [PG]Wie kent deze pony; Queeny kijk even

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 17:25

Ik herinner me dat mijn vriendin een pony'tje kreeg, wat ik 4 keer heb gezien en gefotografeerd. Het lijkt verdacht veel op deze. Ik zal het haar toch eens navragen, want met toeval heeft het paard de naam Queeny. Weet enkel niet zeker of ze deze naam heeft behouden van de vorige eigenaar.

Kimonoo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-07 17:26

Kristal12 schreef:
Ik herinner me dat mijn vriendin een pony'tje kreeg, wat ik 4 keer heb gezien en gefotografeerd. Het lijkt verdacht veel op deze. Ik zal het haar toch eens navragen, want met toeval heeft het paard de naam Queeny. Weet enkel niet zeker of ze deze naam heeft behouden van de vorige eigenaar.

Oo bedankt ik hoop dat t hem is. heb je die foto's mischien nog? en hoelang is dat geleden? alvast bedankt! Bloos

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 18:03

Ik weet niet precies hoe lang, maar ik denk niet langer dan 1 jaar. Zeker niet langer. De foto's zijn richting haar gegaan, ik hoop haar morgen te zien dan zal ik het vragen.

Kimonoo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-07 11:19

Kristal12 schreef:
Ik weet niet precies hoe lang, maar ik denk niet langer dan 1 jaar. Zeker niet langer. De foto's zijn richting haar gegaan, ik hoop haar morgen te zien dan zal ik het vragen.

weet je al eits??

Anoniem

Re: [PG]Queeny, kleine pony

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-07 20:18

Ze zei dat haar vriendin de eigenaresse was, maar ze had geen tijd genoeg meer, dus is hij verkocht, naar een handelaar. Sorry! Boos!

Kimonoo

Re: [PG]Queeny, kleine pony

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-07 20:31

Kristal12 schreef:
Ze zei dat haar vriendin de eigenaresse was, maar ze had geen tijd genoeg meer, dus is hij verkocht, naar een handelaar. Sorry! Boos!

Ow oke. had ze ook geen foto?