Hallo allemaal.
Toen ik zo'n 10 jaar oud was ( ben nu 13 ), kreeg ik van m'n ouders er een pony bij. Ze waren bang dat ik te snel van m'n andere, kleinere, pony zou afgroeien. ( Een A/B ponytje )Toen heb ik een New-Forest ruin gekregen met de naam Diablo. Donkerbruin, en rond de ± 1.46 denk ik zo. Toen de tijd was ie rond de 9 jaar.
Het was een erg leuke pony, maar ik had niet genoeg rijervaring om zo'n goeie wedstrijdpony aan te kunnen. ( Ik reed nog maar een jaartje ) Na zoveel keren bokken, en racen door de bak heen zat ik weer vast aan de longeerlijn bij m'n moeder en durfde zowat enkel nog te stappen.
Toen besloten we hem maar te verkopen, en verlopig nog wat jaren verder te gaan met m'n andere pony, die tegenwoordig met pensioen is. Diablo was niet zo'n knuffelpony, maar meer een sportpony. Mensen wouden hem niet graag kopen, enkel door z'n aanblik. Terwijl die verder erg goed kon lopen, en geen enkele mankementen, stalondeugden, of echte gemenigheid in zich had. Uiteindelijk was het m'n moeder gelukt om hem aan een handelaar te verkopen, maar ze weet de naam niet meer.
Ik ben eigenlijk wel erg nieuwsgierig geworden naar waar die nu staat, en hoe het met hem gaat. Ik vind het nog steeds erg jammer dat ik toen de tijd niet genoeg ervaring had, anders had ik hem zeker gehouden. Kent iemand deze pony? Of ben jij z'n nieuwe eigenaar? Weet je hoe het met hem gaat? Heb je wat foto's van hem?
Ik zou het erg graag willen weten!
Hier een foto van hem met mij erop:
Alvast bedankt!