[EG] Camille geb.1994 bruine D-pony merrie

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Astrid66

[EG] Camille geb.1994 bruine D-pony merrie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-07 16:05

Hallo,
Na een tip van één van de Bokt-leden om hier te registreren, vraag ik jullie hulp voor het vinden van vorige eigenaren van mijn pony.
Bruine merrie, 1.40/1.42, geen aftekeningen of littekens, geen stamboekpapieren, lijkt wel beetje op New Forest. Geboren in 1994. Heeft in Noord-Brabant in de sport gelopen, L1+1 dressuur en L+2 springen. Bij KNHS geregistreerd onder de naam Camille. Gechipt in 1998.
Ik heb de pony in 2003 gekocht. Wou haar laten chippen maar bleek al een chip te hebben, ik heb er echter geen paspoort bij gekregen. Omdat een duplicaat duur is, ben ik op zoek naar haar paspoort.
Ik vind het ook leuk om meer van haar te weten. En veulenfoto's zou ik ook erg leuk vinden!
Dus als iemand Camille kent, hoor ik dat graag! Toen ik haar kocht, heette ze trouwens Atalie. Ze liep al M-oefeningen.
Alvast bedankt!
Groeten, Astrid
P.S. Er heette al iemand Astrid hier op de lijst dus heb ik mezelf maar Astrid66 genoemd
P.S. Nu lukt het me niet om een foto bij te plaatsen, ik moet nog uitzoeken hoe dat moet

Astrid66

Re: Foto Camille

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-07 16:17

Afbeelding