Hoi!
Wij zijn de trotse (nieuwe) bezitters van onze Rinda...een merrie met Arabisch bloed. Rinda staat in de Wijdewormer op manege Kalverhoek en is daar voor een aantal jaren lespaard geweest. Omdat de manege als zodanig ging stoppen hebben wij haar gekocht en daar hebben we nog geen moment spijt van gehad! Maar...we merken wel dat Rinda al heel veel dingen heeft gedaan/geleerd die wij niet wisten. Met buitenrijden is ze b.v. heel relaxed, ze is zonder verdoving bij de tandarts geweest, de hoefsmid is geen probleem met ijzers eronder zetten. Kennelijk is ze heel wat gewend. Dat is dus de reden dat ik wel eens zou willen weten wie haar vorige eigenaar was, wat is er met haar al gedaan, wie kent haar van vroeger? Ze schijnt ook dressuurpaard te zijn geweest en wedstrijden te hebben gelopen?
Wij rijden nou 3 jaar western en ook dus regelmatig op haar......maar van voor die tijd weten we weinig. Alle info en ervaringen met haar zijn welkom!
Verder hoorde ik ook dat ze ooit veulens heeft gehad.....en ben erg nieuwsgierig of ik die kan vinden!
Rinda haar vader is Baccarat ox, haar moeder is Wilgenhorst Zenobia. Rinda wordt in juni 15 jaar.
Ik hoor graag van jullie!!!!!
Groetjes van Tanja!
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 27-03-07 00:22, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: 1 tag is voldoende ;)