Wie kent of heeft er een fjord die Oswin heet of heette (kan natuurlijk veranderd zijn)?
Hij is geboren in nieuwerkerk a/d ijssel/zevenhuizen en heeft daarna een aantal jaren in capelle a/d ijssel gestaan. Hij was van een meisje Nancy en werd verzorgd door ene Mieke. Zijn eigenaresse van toen (nancy) heeft hem verkocht aan iemand die hem in de buurt van het kralingse of bergse bos heeft gestald. Toen de verzorgster Mieke het na een poos aan durfde om hem op te zoeken bleek hij verhuisd te zijn van stal. Niemand kon ons vertellen waarheen!! Vanaf daar zijn we het spoor bijster! Oswin moet nu een jaar of 10 zijn... misschien iets ouder.. hij (ruin) is heel lief en rustig.. een ideale buiten rijd pony, maar ook dressuurmatig veel aanleg. Ik realiseer me dat dit niet al te veel informatie is, maar ik doe deze poging voor de verzorgster van toen.. ik heb haar niet om details gevraagd omdat ik niet alles weer bij haar wil oprakelen... ze heeft nog steeds veel verdriet om hem en ik weet zeker dat ze heeeeel graag zou willen weten hoe het met hem is. Dus als iemand een fjord kent die oswin heet vermoedelijk ergens in de regio zuid-holland geef een gil alsjeblieft!!! Iedere tip is welkom.. hoe klein en onwaarschijnlijk dan ook!! Gr.Wendy