[EG] Christa, bruine 17-jarige merrie

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Equidea

[EG] Christa, bruine 17-jarige merrie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-07 19:44

Ik zoek de vorige eigenaren van mijn pony christa,
We hebben haar gekocht van K. Smit die zelf niet meer wist waar ze haar vandaan had waarmee het helaas ophoudt.

Christa was van de zus van Karin smit die haar rond haar 12e gekocht zou hebben en rond haar 14e is ze verkocht aan mij.

Over Christa:

Kleur: bruin, geen aftekeningen ook geen bless of dergelijke, heeft in de winter een andere kleur bruin dan in de zomer.
Ras: We kochten haar als new forest (zonder stamboek of dergelijke). Maar er zal nog een hoop vreemd ras bij inzitten.
geboorte datum: 1990, preciese datum is onbekend
Geslacht: Merrie
karakter: Chaggerijnig, drammerig, dominant, slecht opgevoed, dribbelt, bokt afentoe en was vroeger bang voor een zweep verder heel erg trouw.
belering:Kan voor de kar, is volgens Karin smit pas bij haar écht ingereden, springt goed, moeilijk te longeren.
schoft: 1,40-1,42
extra Zomereczeem, heeft blonde vacht tussen het zwarte en bruine in op de benen en heeft een soort meelsnoet.

foto:
Afbeelding

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 14-03-07 12:18, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Juiste tag in titel.

Anoniem

Re: [EG] Christa, bruine 17-jarige merrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-07 12:19

EA GZ DI --> OV.

Mizzzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-08 19:52

DAT BEN IK !!!

hahahahah, eindelijk gevonden , jeeujjjj Clown

Lieve christa Bloos , ik mis je nog steeds hoor!! Huilen

radje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-08 11:45

Hoi,

Ze lijkt heel erg op een pony die wij vroeger hadden voor de manege, toen ong 5 jaar en dat is al 11,5 jaar geleden. Maar of ze het is weet ik niet zeker.

Bij ons werd ze Misty genoemd en had geen papieren. Wij hebben haar verkocht omdat ze niet geschikt was in de les, ze had nogal een eigen wil en kon zomaar opeens verschrikkelijke bokpartijen geven. ik zal eens voor je kijken of ik nog ergens foto's heb.