Ik zoek mijn vorige verzorgpaard; Hasten. Het is een bruine ruin, heeft een wit kolletje op z'n hoofd en een wit voetje linksachter. Hij is gekocht van Manege Bruin in Den Helder, ik heb gehoord dat hij naar Manege Noot in Julianadorp is gegaan, maar daar stond hij niet. Weet iemand misschien meer? Met de eigenaar kan ik geen contact meer krijgen.
Foto;
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 13-03-07 22:01, in het totaal 2 keer bewerkt Reden:Juiste tag in titel.
Majanga; Thanx! Rijd jij zelf ook op de manege en weet je dat heel zeker dan? Op de site staat ie niet. Is iig niet zover weg en hij is iig niet bij een handelaar terecht gekomen.
Dan ben ik hem er vergeten tussen te zetten. Ik weet heel zeker dat het hem is, herken hem van de foto. Heb zelfs met de open dag in november met hem gereden (en heb hier nog een filmpje van) Het is inderdaad een manegepaard. Hij loopt in de meeste lessen wel mee, meestal met wat meer gevorderde ruiters omdat hij er nog wel een vandoor schiet (vooral als je met zweep rijdt). Verder loopt hij bij een hoop ruiters sterren te kijken (denk dat er iets niet goed zit in zijn nek ofzo). Ik rijdt hem zelf meestal wat meer naar de ontspanning toe en dan loopt hij ook wat regelmatiger, anders zit hij voor geen meter
Wat voor bloed zit er trouwens in? Of weet je dat niet? Ik vind hem namelijk iets van een arabier hebben (niet heel erg veel maar toch wel een beetje) en andere mensen zeggen dat ze er totaal geen arabier in zien
Hij is alleen bang voor de zweep als je 'm in je rechterhand houdt, als je 'm links hebt is er niks aan de hand. Hij is vroeger een beetje ( erg ) ruw gereden, vandaar het sterrenkijken. Als je stapt is ie zo naar beneden te rijden, alleen ik deed dat bijna nooit. Als ik reed had ie eigenlijk een dagje vrij, reed ie lekker met lange teugel, zonder sporen en zonder bijzetters. En hij zit zowiezo voor geen meter, hihi. Maar 't is echt een schat van een paard en wilde graag weten waar ie was, en ik wil nog een keertje komen kijken. Als het kan in de les meerijden, maar heb geen idee waar die manege is en hoe of wat.
De eigenaar zei dat ie Holsteiner was, in z'n entingenboekje stond Gelders. Mss iets van allebei?
Zou je dat filmpje naar mij willen sturen? Als je wilt kan je me wel toevoegen op msn, is misschien makkelijker.. kimberl3y@hotmail.com