Hey Steef, ik wist helemaal niet dat jij ook op Bokt zat!
Ik zie dat je dit al een hele poos geleden hebt geplaatst, maar ik wil toch nog even reageren.
Nasha was ong. 3/4 jaar mijn pony. Ik heb haar in 2004 gekocht van Karel Scheepens uit Udenhout. Ze had geen paspoort, dus haar echte naam is mij niet bekend. Nasha is de naam die ik haar heb gegeven.
Hier een foto

Het gaat om de pony rechts op de foto. Een duidelijkere foto heb ik helaas niet, maar misschien dat toch iemand haar herkent.
Nasha is een bruine merrie van +- 1.42 hoog, dus een D pony. Rechts voor een wit voetje en achter 2x half wit been. Op beide voorbenen had ze witte plekjes als gevolg van slecht passende bandages of peesbeschermers (oude littekens). Op de witte voeten heeft ze wat zwarte stipjes rond de kroonrand (niet duidelijk op deze foto). Op haar hoofd een klein kolletje, uitlopend in een witte neus.
Ik heb haar gekocht als 14 jarige en dit is later ook door de veearts bevestigd. Ze zou dus nu een jaar of 16 moeten zijn.
Begin 2005 heb ik Nasha verkocht aan handelaar Dirk vd Hout uit Haghorst. Ze heeft daar een poosje gestaan en is toen als springpony verkocht aan een jong ruitertje.
Meer weet ik zelf ook niet over waar ze heen is gegaan. Ook over haar verleden kan ik je niet meer vertellen.
Succes met zoeken!