[eg] Ravi - 9 jarige bruine ruin,

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

HannekeRavi

[eg] Ravi - 9 jarige bruine ruin,

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-07 17:55

Hallo,

ik heb ravi een paard maanden geleden gekocht
ik ben opzoek naar het verleden van ravi,
hij heeft gesprongen, L2 onder de naam panama R ik wil weten of
daar foto's van zijn, en of jij ze hebt,
contackt met vorige eigenaren lijkt me ook leuk,

weet jij wat? reageer dan alsjeblieft,

Gr. Hanneke, Bieblieo@hotmail.com.

Afbeelding
Afbeelding

kribbie29

Re: [eg] Ravi - 9 jarige bruine ruin,

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 11:41

hoi ik heb dit paard een maand gehad erg leuk paard maar ik moest hem voor iemand verkopen ik wou hem graag zelf hebben maar had het geld niet.
Hij is toen naar iemand verkocht in Schiedam zij heeft hem toen naar een handelaarster Ramona verkocht en die heeft hem verkocht naar zeeland.
Hij heeft naar ik weet niet gesprongen hij heeft wel L1 dressuur gelopen met winst.
Ik vind het een wereldpaard.

HannekeRavi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-07 16:02

hoi, hij heeft dus op veel plaatsen gestaan, hij staat nu in bergen in noord-holland en heeft het prima naar ze zin,
toevallig had ik vandaag een spring les en het ging super hij sprong soms wat hoger dan bedoelt was, haha
het is zeker een wereld paard,

DendroFleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-07 17:11

Ravi....klinkt me erg bekend in de oren!

Ik ben erg blij dat het zo goed gaat. Jullie hebben gewoon een klik samen.

Kribbie, Ravi is van mijn schoonzusje geweest. Zij kocht hem van Ramona en het was haar eerste paard. Helaas is Ravi met rijden niet heel eenvoudig en regelmatig belande ze op de grond omdat meneer weer iets engs zag. Een poos ging het goed maar vorig jaar heeft ze haar enkel gebroken toen ze viel en uiteindelijk heeft ze besloten hem te verkopen. Zij zocht een paard voor oa wedstrijden en buitenritten en dat kon ze met hem niet doen. Ze verkocht hem wel met pijn in haar hart want het is echt een zeer lief paard en een grote knuffel. Omdat zij zo'n moeite had om hem te verkopen is hij bij ons op stal gekomen. En toevallig kwam Hanneke na een paar weken vragen of wij een verzorgpaard hadden voor haar. En zo is de liefde gegroeid en uiteindelijk heeft ze hem kunnen kopen en is dus iedereen gelukkig.

HannekeRavi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-07 19:00

hoi hoi...

sins zondag rij ik weer in de buiten bak omdat het zulk mooi weer is alleen is meneer wel een beetje schrik achtig, nou hoop ik dat als ik vaak buiten rij dat dat wel over gaat anders heeft hij een heel groot probleem, hij is bang van schaapen mischien heeft hij dat bij jullie op gelopen, haha , gister liep ik langs de weg met hem (ik wel er op hoor) de schapen stonden stil, niks aan de hand, de schapen liepen weg, HEEL groot probleem haha ik stond bijna met hem op de snel weg maarjah gewoon door zetten uit eindelijk ging hij er wel langs maar met veel moeite (de aanhouder wint) daarna ging ik in de buiten bak rijden want tjah hij heeft nog niks gedaan, nou weer het zelfde verhaal weer die linker achter hoek, sukkel... vandaag ging het weer super goed dus jah het is gewoon het uitproberen denk ik hoor, (hoop het maar)...

DendroFleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-07 23:27

Logisch toch dat je schrikt als die dekbedden opeens aan de wandel gaan. Ramony was ook erg bang van een paar Nubische geiten bij een vriendin. In haar bak was ze niet te rijden.