Binkie is nu rond de 10/11 jaar. Ik had haar rond haar 2e. Ik heb onder druk Binkie weer verkocht aan de vorige eigenaar. Ik was nog klein en had niks te vertellen bij haar. Ze heeft hem toen verkocht en daarna is ze weer verkocht. Ik was Binkie toen ook echt kwijt. Ze zou toen naar Gert de Boer uit Ottoland/Brandwijk zijn verkocht(handelaar). Dat hoorde ik een paar jaar later pas anders had ik haar wel terug gekocht.
Mijn ervaringen waren dat hij wel goed voor de pony's was. Hij is helaas overleden en de pony's zijn allemaal verkocht. (dat heeft zijn vrouw gedaan, tenminste dat is wat ik heb gehoord.)
Ze heeft geen papieren alleen een inentingsboekje(waar ik helaas nooit mijn gegevens in heb gezet)
Als je over haar neus aaide ging ze altijd flamen.... En ze was erg lief Qua karakter. Ik vond het qua uiterlijk geen standaard shet.
Als je weet waar Binkie is of als je andere info hebt, wil je het dan laten weten. Ik kan er niet mee leven dat ik niet weet waar ze is. Als ik weet dat ze goed terecht is gekomen, dan is het zo goed voor mij. Eerder kan ik dit niet afsluiten.
Zo zag binkie eruit toen ze naar gert de Boer ging

dit is de enige foto die ik kon vinden ik zal binnekort nieuwe foto's maken.