[PG] Lieveke, 20-jr haf merrie + Wesley 17 jaar haf ruin

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Bentley93

[PG] Lieveke, 20-jr haf merrie + Wesley 17 jaar haf ruin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-07 18:55

Hoi,

Ik ben op zoek naar de moeder van mijn huidige paard, Lieveke van de Bosrand. Ik weet niet of zij nog in leven is, maar ze is geboren op 14 februari (ik denk) 1987 en komt bij een handelaar uit Brabant vandaan. Wij hebben haar een aantal jaren gehad en ook wat veulentjes mee gefokt. De verzorgster die haar het laatste reed, heeft haar uiteindelijk gekocht en ook een aantal jaren gehad en haar vervolgens weer doorverkocht aan een handelaar. Ik zou nu graag willen weten of ze nog leeft en hoe het haar verder vergaan is...

Ook ben ik op zoek naar de halfbroer van mijn huidige paard, Wesley. Hij is geboren op 12 juli 1990 en wij hebben hem zelf toendertijd gefokt. Moeder is Lieveke van de Bosrand en vader is Wreker van de Milt. Wesley was (is) een vrij lichte en fors gebouwde Haflingerruin. Wij hebben hem zelf in (ik denk) 1995 verkocht aan mensen in Gouderak. Ik zou graag willen weten hoe het hem sindsdien vergaan is.

Alvast bedankt voor de reacties.

Groetjes
Laatst bijgewerkt door Sim op 04-02-07 20:20, in het totaal 2 keer bewerkt
Reden: van 2 topics 1 gemaakt