[PG] Ozolady, (Obsession x Fontaine van Aram)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Eydis

[PG] Ozolady, (Obsession x Fontaine van Aram)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-07 21:22

Hoi allemaal,

Ik ben al een tijd op zoek naar Ozolady. Ze is geboren op 5 April 2001. Ze zal nu een jaar of 6 a 7 zijn. Het is een bruine merrie uit de U jaargang van het kwpn. Haar vader is de bij de NRPS/Westfalen goedgekeurde hengst Obsession en haar moeder is de Kwpn merrie Fontaine. (v.Aram) Het veulen staat ingeschreven in het Westfaals stamboek. Ik kan hier geen goede site van vinden of info anders had ik even gemaild.

Ozolady wordt in Frankrijk uitgebracht in het springen door Veronique Grosset. (Daarop googlen heeft mij niks opgeleverd), info over haar is ook welkom. Dit is de enige informatie die ik weet. Ze is gefokt door M. GERRIT DEEN HOLDING BV. Ik was bij de bevalling en heb haar moeder Fontaine altijd verzorgd. Lady zoals wij haar noemde was op een dag weg en we wisten niet waarheen, ben benieuwd wat er van haar geworden is als volwassen paard. Ik weet dat Fontaine haar moeder in Enkhuizen staat bij Gerrit Deen. Ze is o.a. de moeder van Tresors Deens (tweede bezichtingshengst) en heeft nog meer veulens gehad. Info daarover is ook welkom.

Ik heb wel veulen foto's van haar, die wil ik eventueel wel inscannen als mensen daar interesse in hebben.

Ze was een bruin veulen, aardig aan de maat en had een wit kolletje (richting stipje) op haar hoofd, ook had ze witte sokken.

NFkim

Re: [PG] Ozolady, (Obsession x Fontaine van Aram)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-07 08:04

Hoi, het veulen wat je bedoeld kan ik zo even niet voor me halen. De Aram merrie staat inderdaad nog op stal bij ons (G Deen), ze heeft afgelopen jaar ook weer een mooi veulen gebracht! Tresor staat tevens op stal, hij heeft een tijdje in Frankrijk gestaan en is +/- 2 jaar geleden terug gekomen. Hij wordt momenteel in de dressuursport uitgebracht. Zou wel leuk zijn als je de foto's van Ozolady kan inscannen! Ik zal eens horen voor je wat er van haar terecht is gekomen.

Eydis

Re: [PG] Ozolady, (Obsession x Fontaine van Aram)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-07 19:22

Ik heb inmiddels vernomen dat het paard in Frankrijk verkocht is, misschien weten personen nog iets van haar voordat ze daar heen ging?