Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Francien_ schreef:Misschien deze? : viewtopic.php?sid=&f=10&t=715910&view=unread#unread
kan er verder niks over vinden. DaanxBien schreef:Hallo ik heb een aantal jaar geleden en verzorg haflinger gehad haar naam was amber.
ze was een wat donkere haflinger.
ze heeft een grote lange aftekening op der hoofd.
ze is nu ongeveer 11 a 12 jaar.
ze stond ongeveer 2 jaar geleden in schiedam op een boerderijtje de tien ukken,
amber heeft een stamboek naam maar die weet ik niet zo goed meer in elk geval Amber van der.....V
Ze hadden amber van een handelaar die ze wout noemde ook wel wouter.
het kan best zijn dat ze nadat ik weg ging amber weer aan de handelaar hebben gegeven.
ik heb echt geen idee waar amber is heen gegaan.
ik ben weg gegaan bij amber omdat ik problemen had bij der eigenaar.
ik zou graag willen weten hoe het met amber is .
ik heb nu geen foto van amber.
Dus heeft u een haflinger genaamd amber?
of kent u er een die amber heet zou u mij dan een pm willen sturen of reageren op dit topic.
ik vermoet dat amber nog in zuid holland ergens rond loopt maarja je weet het maar nooit.
RuthJxHF schreef:DaanxBien schreef:Hallo ik heb een aantal jaar geleden en verzorg haflinger gehad haar naam was amber.
ze was een wat donkere haflinger.
ze heeft een grote lange aftekening op der hoofd.
ze is nu ongeveer 11 a 12 jaar.
ze stond ongeveer 2 jaar geleden in schiedam op een boerderijtje de tien ukken,
amber heeft een stamboek naam maar die weet ik niet zo goed meer in elk geval Amber van der.....V
Ze hadden amber van een handelaar die ze wout noemde ook wel wouter.
het kan best zijn dat ze nadat ik weg ging amber weer aan de handelaar hebben gegeven.
ik heb echt geen idee waar amber is heen gegaan.
ik ben weg gegaan bij amber omdat ik problemen had bij der eigenaar.
ik zou graag willen weten hoe het met amber is .
ik heb nu geen foto van amber.
Dus heeft u een haflinger genaamd amber?
of kent u er een die amber heet zou u mij dan een pm willen sturen of reageren op dit topic.
ik vermoet dat amber nog in zuid holland ergens rond loopt maarja je weet het maar nooit.
Ik rijd op stal smit, misschien heb jij foto's van als je er op zit? Ik herken d'r zo! Ze is een poepie met d'r eigen omdraai streken! Misschien herken je d'r daaraan?