[EG] Mensen uit omg. Ijzendijke [Zeeland] ivm herkomst paard

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Ntlie_

[EG] Mensen uit omg. Ijzendijke [Zeeland] ivm herkomst paard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-07 21:45

Hoi Doei!

Mijn verzorgpaardje Chuwaz is een ruin van nu 14 jaar oud. Hij is nu alweer een jaar of 4 bij zijn huidige eigenaresse (denk ik) en ik doe hem ook al twee jaar. Nu heeft hij geen papieren o.i.d en dat maakt ons niet zoveel uit, maar we vinden het erg jammer dat we niet meer over zijn verleden weten.
Hij is voordat hij bij zijn huidige eigenaresse kwam manegepaard geweest en de eigenares daarvoor hebben we ook weten te vinden, maar daar hield het op. Zij kon ons alleen vertellen dat Chuwaz uit Ijzendijke kwam.
Dus misschien iemand die hem herkent? Hij kan dus waarschijnlijk ook anders geheten hebben.

Hij is nu rond de 14 jaar, bruin met zwarte manen en staart, een sneb op z'n neus en een soort kolletje van boven. Twee kruintjes naast elkaar en rechtsvoor en rechtsachter witte sokjes. Hij is een kruising arabier, maar met wat is een raadsel.

Ben benieuwd of iemand kan helpen. Lachen

Doei! Nathalie.

Afbeelding
Een vrij recente foto.
Laatst bijgewerkt door Ntlie_ op 11-01-07 21:51, in het totaal 2 keer bewerkt

Chuwazlover

Re: [EG] Mensen uit omg. Ijzendijke [Zeeland] ivm herkomst p

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-07 21:50

Chuwaz moet nog 14 jaar worden. Voor de rest heb ik niets eraan toe te voegen. Ik ga nu off-line. Moet taxirijden.
Groetjes Sandra.

Ntlie_

Re: [EG] Mensen uit omg. Ijzendijke [Zeeland] ivm herkomst p

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-07 21:51

Heb het veranderd. Liep al een jaartje voor. Bloos