Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
MissDonna schreef:En ik het vermoeden heb dat de eigenaar van het land deze weg heeft gehaald* Ze mag mij totaal niet!* Kom ik zo niet verder in contact met de nieuwe eigenaar van mn oude maatje.
ik kan je zeggen,, dat het landje vroeger niet goed er uit zag nee,, maar dat is heel erg veranderd hoor! zoals ik nu iider geval kan zien,, ziet het er mooier uit! ik weet wie de eigenaar van het landje is,, ( janneke) ik heb daar nog een tydje verzorgd,, een andere pony,, en zou daarna haar gaan helpen met haar ponys,,, wat niet meer is door gegaan,, ik kom daar nu al een jaar of 2 niet meer volgens my,, maar de pony van mijn vriendin staat op een landje verderop ( niet tegen over die wei ,, daar staan de hengsten,, maar die wei daar naast,, met schuil stal,,! ) daar staat een pony ( haflinger veulen) waar ik nog affentoe heen ga.. maar ik kwam ook heel affentoe nog even kijken hoe het ging met frummel enz... ( vanaf de weg vandaan was dat niet te zien) maar nu ziet het er best wel goed uit hoor,, en mischien kan je de eigenaar van het landje wel even bellen / mailen ofzo..? om te vragen of je een keer de wei op mag om te kijken naar je pony..? ik ken mischien het nummer nog wel van haar...... naja iider geval dit is mijn e-mail: iris_lover10@hotmail.com.. voor als je nog verdere dringende vragen hebt ofso..?