[PG] FRUMMEL shetlander in SINT PANCRASwie is de eigenaar?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

MissDonna

[PG] FRUMMEL shetlander in SINT PANCRASwie is de eigenaar?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-07 17:42

Omdat ik graag zou willen weten van wie mijn oud shetlander is, probeer ik het weer zo.
Frummel is een ruin van nu ong 9 jaar oud.
Zwart van kleur met een wit kolletje en een snebje op de neus.
Hij is ong. 0,95m Op dit moment is hij te dik en ziet er onverzorgd uit.
Hij staat in sint pancras. Aan de dijkstalweg. Maar aangezien ik daar een tijdje geleden een briefje heb opgehangen. En ik het vermoeden heb dat de eigenaar van het land deze weg heeft gehaald* Ze mag mij totaal niet!* Kom ik zo niet verder in contact met de nieuwe eigenaar van mn oude maatje.

Wat is weet:
Waar ik heb aan heb verkocht heet janneke, zij heeft hem doorverkocht aan een fam. ik koedijk. Die hebben hem terug gegeven aan janneke. Toen is hij even van ene Sammy. Die heeft hem ook weer verkocht aan janneke. Nu is hij van een vrouwtje met een klein meisje. MAAR ik wil graag weten WIE dit is. En hoe ik met haar in contact kan komen, telefoon nummer- email en dergelijke.

Dus weet jij vanwie mijn oude man is? Zou je dan ALSTJEBLIEFT mij een PB willen sturen met het tel nummer of email of iets. Of het adres waar deze mevrouw woont? Dan kan ik er verders zelf achter aan!

Alvast Bedankt!
Veel Liefs, Madieke
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 26-03-07 23:22, in het totaal 2 keer bewerkt
Reden: Juiste tag in titel.

Lynn_Nikita

Re: [PG] FRUMMEL shetlander in SINT PANCRASwie is de eigenaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 17:44

en weet die landeigenaar ook niet van wie die shet nu is? en heb je al een oproep in het lokale weekblad geplaatst? daar kijken veel mensen uit d ebuurt vaak in

MissDonna

Re: [PG] FRUMMEL shetlander in SINT PANCRASwie is de eigenaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-07 17:51

MissDonna schreef:
En ik het vermoeden heb dat de eigenaar van het land deze weg heeft gehaald* Ze mag mij totaal niet!* Kom ik zo niet verder in contact met de nieuwe eigenaar van mn oude maatje.

Knipoog

sallie

Re: [E/PG] FRUMMEL shetlander in SINT PANCRASwie is de eigen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-07 10:49

heb je nog meer foto's? ik kan het voor je aan een vriendin van me vragen dan, die kent iedereen in sint-pancras, en zit zelf ook in de paarden zegmaar, die weet het vast wel... pm anders maar even...

edit: ik kijk nu even in je profiel, maar jij hebt ook bij eva gestaan toch? Ik ozu het even aan haar vragen...

Torfi

Re: [E/PG] FRUMMEL shetlander in SINT PANCRASwie is de eigenaar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-07 14:46

Hoi,

Frummel is niet totaal onverzorgd. Hij staat tussen mijn paarden en die worden dagelijks gevoerd, zo ook Frummel. Hij krijgt netjes zijn hapjes, zijn water, zijn aandacht. Het briefje hebben we (er staan nog 2 andere eigenaren met ijslanders) netjes steeds laten hangen, maar toen het hek vervangen werd is het eraf gehaald. De eigenaar van Frummel ken ik persoonlijk ook niet, maar geloof me... hij komt niets tekort! De nieuwe eigenaar komt vaak in het weekend, en op zaterdag moet ik werken en op zondag kom ik op verschillende tijden (ps ik kom uit Amsterdam). Maar geen paniek, mocht de eigenaar van nu hem niet meer willen, dan blijft hij gewoon daar staan.. Hij hoort nou eenmaal bij mijn paardenfamilie.

Michelle

_anton_love_

Re: [E/PG] FRUMMEL shetlander in SINT PANCRASwie is de eigenaar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-07 12:56

Oh zo tehoren heb je hem al gevonden

Lab_iris

Re: [PG] FRUMMEL shetlander in SINT PANCRASwie is de eigenaar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-07 12:03

hooi Lachen ik kan je zeggen,, dat het landje vroeger niet goed er uit zag nee,, maar dat is heel erg veranderd hoor! zoals ik nu iider geval kan zien,, ziet het er mooier uit! ik weet wie de eigenaar van het landje is,, ( janneke) ik heb daar nog een tydje verzorgd,, een andere pony,, en zou daarna haar gaan helpen met haar ponys,,, wat niet meer is door gegaan,, ik kom daar nu al een jaar of 2 niet meer volgens my,, maar de pony van mijn vriendin staat op een landje verderop ( niet tegen over die wei ,, daar staan de hengsten,, maar die wei daar naast,, met schuil stal,,! ) daar staat een pony ( haflinger veulen) waar ik nog affentoe heen ga.. maar ik kwam ook heel affentoe nog even kijken hoe het ging met frummel enz... ( vanaf de weg vandaan was dat niet te zien) maar nu ziet het er best wel goed uit hoor,, en mischien kan je de eigenaar van het landje wel even bellen / mailen ofzo..? om te vragen of je een keer de wei op mag om te kijken naar je pony..? ik ken mischien het nummer nog wel van haar...... naja iider geval dit is mijn e-mail: iris_lover10@hotmail.com.. voor als je nog verdere dringende vragen hebt ofso..?

En ik ken een paar mensen die je hebt op genoemd,, en heb ook het hele verhaal gehoord..
janneke,, zy verhandelt die paarden steeds,, dus dan heb je ook de kans op een niet goed adress..die fam. in koedijk kennik niet... MAAR sammy wel,, en als je hem toen hebt zien staan..... ja dan vind ik het logish dat hy er niet goed uit zag! en ik had wel gehoord van die vrouw met dat kleine meisje... maar ik heb het idee dat dat het zusje van die sammy was ,, met der moeder... dus dat zou heel goed kunnen,, ik zal het nog even na vragen aan een vriendin van sammy,, of die het mischien aan sammy kan vragen van wie hy nu is,, mischien dat ik jou dan weer kan in lichten over van wie frummel nu is,,, ik zal het nu even vragen als ze er is en anders zo snel mogelijk