olgamaria schreef:de geboorte datum = 04-04-2000
Geboren in Veenendaal
gefokt door UH Poel- hommes
groetjes Olga
dan is het haar
jeej
is allus goed met haar en hoe lang heb je haar ??? word se vaak gereden ?
sorry dat ik so veel vraag maar ik mis haar best want op stal was se altijd sow lief se hield van knuffelen en dat singeldruk vlees hebben de eigenaren voor mij voor gezorgt die legde ook zadels met gebroken bomen en allerlij van van dat soort dingen op haar rug best wel sielig maar kun jij vertellen hoe se het nu heeft dan sal ik je vertellen hoe se bij ons was ????
wei kochten haar op 12-12-2004 se is niet bij ons gefokt maar mijn moeder ( UH Poel-Hommes ) heeft haar voor het eerst geregistreerd vandaar en isalel is eigenlijk ergens ik januari jarig maar dat vonden we raar dus hebben we 4-4 op haar papieren laten setten
de eerste keer dat ik mocht draven was toen ik haar een week had
hartstikke leuk natuulijk je mag voor het eerst draven nouw daar ging ik na een half rondje ( ik rij in de wei ) ging se me een partij bokken tot aan het hek en ging vligensvlug de bocht om en ik reed toen pas een half jaar dus viel eraf
toen durfde ik er een maand niet meer op want ik was bang om wer te vallen
na een maand kwam er iemand mee rijden dat ging ook een maand goed
in de 2e maand dat se mee reed viel zij er af in de 3e maand dat se reed viel se er af en de 4e maand dat se mee reed op dinsdag viel ik er af woensdag had ik rijles en zij de instuctrise dat we tog eens aan een ander paard moesten denken want dit schoot niet op
vrijdag gingen we naar handel / africhtings stal van laar ( in ederveen ) toen was er niets zaterdag kwamen we daar trug toen was er een haflinger ( een hele leleke ) ik wouw hem eigenlijk uit woede dat beleke ( so noemde ik haar altijd ) weg moest want abe de haflinger was heel rustgevend voor mij terwijl hij eigenlijk heel hieper was maar ja zaterdag middag kwamen se beleke al halen
ik was erg overstuur omdat se wag moest dus was er ook niet bij maar mijn moeder sij dat se eigenlijk heel braaf de klep van de trailer op liep en heel lief was en ik sie dat se het leel goed heeft dus ik ben heel blij
geef haar maar een hele dikke knuffel van mij