[PG] Loeki/Voskleurige Welsh A

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Ave

[PG] Loeki/Voskleurige Welsh A

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-06 22:44

Beste mensen,
Ik ben opzoek naar mijn lieve lease pony.
Hij stond bij een boer in Limmen. Ik heb hem vanaf mijn tiende tot mijn 12/13 fanatiek gereden.
Helaas, ben ik te groot voor hem geworden en is hij verkocht (ongeveer een half jaar geleden.)
Tot mijn spijt zou ik niet weten waar hij nu is. Of hij er uberhaupt nog wel is.
Het laatste dat ik gehoord heb is dat hij mogelijk in Belgie zit.
Daarom heb ik deze advertentie geplaatst, om te horen hoe hij het maakt!
Hij was toen der tijd in bezit van een paspoort en is netjes gechipt. Dit zal nu nog steeds zo zijn.
Het kan zijn dat hij doorverkocht is. De eerste eigenaren hebben hem in ieder geval uit Limmen gekocht.
Ik zal een korte beschrijving en wat foto's geven;

Naam: Loeki
Leeftijd: Nú waarschijnlijjk 5/6 of 7 jaar
Ras: Welsh A
Kleur en aftekeningen: Vos met drie witte sokjes en een witte bles.
Karakter: Loeki is zeker geen makkelijke pony.
Hij is klein (1.27 stokmaat) en vreselijk snel. Hij heeft een kort nekje en kan erg goed springen.
Hij was toen hij bij ons wegging 60% verkeersmak dit kan inmiddels natuurlijk weer meer geworden zijn.
Zijn uitbarstingen hebben de nieuwe eigenaren vast al meegemaakt. Hij rent graag weg en gaat dan helemaal
schuin door de bochten, ook als je erop zit. Op stal is hij echter heel mak en kan iedereen er mee doen wat hij/zij wilt.
Bijzonderheden & Extra informatie: Loek is een lange tijd klophengst geweest. Het kan zijn dat hij af en toe dus
nog een soort van 'hengstenkuren' vertoond.
Foto's: http://img146.imageshack.us/img146/8554/loekeeqj5.jpg
http://img185.imageshack.us/img185/6667/lievrrtnh2.jpg

Wie helpt mij mijn lieve maatje terug te vinden?
P.s. Als iemand nog een opsporings forum in Belgie weet zou ik graag de link willen!

Ave

Re: [PG] Loeki/Voskleurige Welsh A

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-06 15:51

Kent niemand mijn Kleine Lieverd? Verdrietig