[PG]Explosive Manege Lisiduna, Zeeland

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

L_Odette

[PG]Explosive Manege Lisiduna, Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-06 20:43

Hallo allemaal,

ik ben al een tijdje op zoek naar het paard Explosive.
Dit paardje stond voorheen op manege Lisiduna in Haamstede, Zeeland. Ik heb een aantal keer een buitenrit gemaakt op hem, maar na de verkoop van enkele paarden ben ik hem uit het oog verloren.
Ik heb geen idee hoe oud hij is, het is een ruin en hij is bruin bont. Is een zwaarder gebouwd paardje(beetje koudbloed achtig).
Ik zou graag weten waar hij momenteel staat en hoe het met hem gaat. Voor een foto kan je me eventueel PM'en. Maar alleen als je écht iets denkt te weten en dus niet als je het alleen leuk vind om fototjes te kijken.
Ik hoop dat iemand iets over deze kanjer weet!
Groetjes,
Marlot

Karin_V

Re: [PG]Explosive Manege Lisiduna, Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-06 22:07

Hoi,
Ik heb ook wel eens een buitenrit gemaakt op Explosive.
Dat was denk ik al een jaar of vijf geleden. Toen was hij net nieuw daar. Toen deed hij zijn naam echt eer aan! Het jaar daarna was hij heel sloom geworden vertelde de manege eigenaar (heb toen op een ander paard gereden).
Ik vond Explosive een heel heel leuk paard! Ik hoop dat je hem terug vindt! Succes met je zoektocht.

Groetjes Karin

eigenwijs23

Re: [PG]Explosive Manege Lisiduna, Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-06 13:19

hey. ik heb 4 jaar lang op de manege gewerkt. explosive staat er nog steeds. altans wel toen ik er van de zomer nog ging kijken. zelf ben ik op zoek naar macho. het is een haflinger die nadat ze hem op het strand kapot hebben gereden is weggebracht. de 1 zegt dat hij is ingeslapen en de ander zegt dat hij door bertus (een handelaar) is opgehaald. ik zou heel graag willen weten waar hij is omdat het dier me heel na staat. :'-(