[PG] Mopkopschimmel Misty, merrie ZH-NH?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Prinslover

[PG] Mopkopschimmel Misty, merrie ZH-NH?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-06 23:30

Hallo lieve bokkers,

Ik heb bijna een jaar geleden mijn shetlandertje Misty verkocht.
In januari 2006 is ze verkocht naar een man in Belgie. Hij heeft een dochter en zoon.
Misty zou een pony worden voor zijn dochter. Helaas door misty's verleden (nogal een pittige tante) was het geen geschikte pony voor zijn dochtertje. Ik heb toen gehoord dat hij haar haar door verkocht naar iemand in Zuid holland of Noordholland? Ze zou op een weiland staan met andere pony's/paarden?

Naam: Misty
Hoogte: bijna 1 meter
Kleur: Moorkopschimmel
Geslacht: Merrie
Papieren: geen
Afbeelding
Afbeelding

Je kan goed op de 2e foto rechts boven zien dat ze in de zomer dus zwart is. De rest is allemaal in de winter, daar is ze geschoren, een toverbal dus!

Ken jij misty, verzorg je haar, weet je waar ze staat (ken je de eigenaar), of is ze van jou??
Stuur alsjeblieft een bericht, ben me pony uit het oog verloren, mis haar Verdrietig Ik wil dr niet terug kopen, of telkens langs komen, maar gewoon weten of ze het goed heeft! Wie kan me helpen??

Prinslover

Re: [PG] Mopkopschimmel Misty, merrie ZH-NH?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-06 21:08

Kent niemand misty? Mensen kijk even, misschien kent iemand anders van jullie manege haar? Mis haar echt Verdrietig

Prinslover

Re: [PG] Mopkopschimmel Misty, merrie ZH-NH?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-06 14:38

*schop*