[EG] Bailey ong. 5 jarige donkerbruine merrie

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

xxmichellexx

[EG] Bailey ong. 5 jarige donkerbruine merrie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-06 21:19

Bijna 3,5 jaar geleden heb ik mijn ponytje gekocht op de paardenmarkt in oud-ijselmonde vlakbij Rotterdam, ik geloof van een handelaar. De handelaar vertelde me dat ze 4 jaar en bereden was (wat dus niet klopte), maar dat we al wel vermoeden. De datum van de markt was 25 Juni 2003.

'' Ze " is dus een merrie, ze is donkerbruin en heeft 2 maanogen. Toen ik haar kocht was ze 1.19m en nu is ze inmiddels 1.25/1.26.
Haar leeftijd is ong. 5/6 jaar weet het niet zeker en het zou kunnen dat ze een veulen heeft gehad bij de handelaar of vorige eigenaren maar dat is ook niet zeker. Verder heeft ze een kolletje een beetje in de vorm van een maan en een snebje.
Ze is een kruising, waarmee weet ik niet precies. Ze heeft achter 2 witte hoeven en ook aan allebei de kanten achter een klein stukje witte beentjes, haar hoeven zijn allebei zwart.

Toen ik haar net had was ze waarschijnlijk of bij de handelaar of op de markt besmet met droes, of influenza ( weten we niet zeker), en had ze dus de halve stal besmet.

Ik hoop mensen te vinden die me wat meer over haar verleden kunnen vertellen, of iets van haar weten want ik weet dus niks van voordat ik haar kocht wat ik erg jammer vind.

Groetjes Michelle

Afbeelding
Bailey toen ze net een paar dagen in mijn bezit was...

Afbeelding
Bailey nu...
Laatst bijgewerkt door xxmichellexx op 14-12-06 21:46, in het totaal 1 keer bewerkt

Mayflower_

Re: [EG] Bailey ong. 5 jarige donkerbruine merrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 21:20

Op 1 of andere manier komt ze me zo bekend voor! Had ze toevallig papieren?

xxmichellexx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-06 21:43

nee ( niet dat ik weet) ik weet voor de rest niets van voordat ik har heb gekocht

Karin_V

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-06 13:43

Heeey Michelle!

Hoe is het met jou en Bailey?
En hoe gaat het rijden nu?
Ik hoop dat je meer informatie kan vinden of bailey's achtergrond.

Groetjes Anita

xxmichellexx

Re: [EG] Bailey ong. 5 jarige donkerbruine merrie, 2 maanoge

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-06 16:28

Bijna 3,5 jaar geleden heb ik mijn ponytje gekocht op de paardenmarkt in oud-ijselmonde vlakbij Rotterdam, ik geloof van een handelaar. De handelaar vertelde me dat ze 4 jaar en bereden was (wat dus niet klopte), maar dat we al wel vermoeden. De datum van de markt was 25 Juni 2003.

'' Ze " is dus een merrie, ze is donkerbruin en heeft 2 maanogen. Toen ik haar kocht was ze 1.19m en nu is ze inmiddels 1.25/1.26.
Haar leeftijd is ong. 5/6 jaar weet het niet zeker en het zou kunnen dat ze een veulen heeft gehad bij de handelaar of vorige eigenaren maar dat is ook niet zeker. Verder heeft ze een kolletje een beetje in de vorm van een maan en een snebje.
Ze is een kruising, waarmee weet ik niet precies. Ze heeft achter 2 witte hoeven en ook aan allebei de kanten achter een klein stukje witte beentjes, haar hoeven voor zijn allebei zwart.

Toen ik haar net had was ze waarschijnlijk of bij de handelaar of op de markt besmet met droes, of influenza ( weten we niet zeker), en had ze dus de halve stal besmet.

Ik hoop mensen te vinden die me wat meer over haar verleden kunnen vertellen, of iets van haar weten want ik weet dus niks van voordat ik haar kocht wat ik erg jammer vind.

Groetjes Michelle

Afbeelding
Bailey toen ze net een paar dagen in mijn bezit was...

Afbeelding
Bailey nu...

xxmichellexx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-07 16:11

Nou dit schiet lekker op zo... Vork

xxmichellexx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-07 18:50

Herkent echt niemand haar? Scheve mond

xxmichellexx