[PG] wie kent welshje luckyboy in drenthe/ overijsel??????

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

gipsyboy

[PG] wie kent welshje luckyboy in drenthe/ overijsel??????

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-06 15:01

ik ben op zoek naar mijn oude pony luckyboy.
het is een welsh van nu ong 10 jaar een bijna b welsh. een ruintje
een schimmel ontzettend lief maar met rijden wel is eigenwijs bv in de bak gaat hij stil staan tot er een andere pony aan komt lopen waar hij achter aan kan.
luckyboy heeft een litteken op zijn voorbeen zitten van een ongeluk wat hij bijna niet had overleefd is met de kar gebeurt. mensen dachten dat hij beleerd was maar das niet zo.
voor de rest is hij in de winter bijna zwart en in de zomer bijna helemaal wit behalve zijn beentjes. blijven grijs.
bij zijn rechter achterbeen had hij een wit sokje.
hier volgen paar foto's.
deze foto was toen ik hem nog had.
Afbeelding
toen was hij ook nog van mij
Afbeelding
hier was de eerste winter toen ik hem had verkocht bijna zwart dus hadden die mensen nog foto doorgestuurd
Afbeelding
deze drie foto's kreeg ik in de zomer toe gestuurd, was wel ff schrikken, heel verschil.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

als iemand hem herkend en weet hoe het met hem gaat laat het dan aub weten want mis hem echt.
groetjes samarinda

xjudithx

Re: wie kent welshje luckyboy in drenthe/ overijsel??????

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 15:03

Heb je dan geen contact meer met de mensen die die foto's hebben doorgestuurd?

gipsyboy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-06 15:06

nee eigenlijk niet.
heb lucky wel nog een keer opgezocht maar toen was de eigenaar er niet en ben toen wel het land op gegaan hij herkende me want was altijd heel eenkennig en kwam helemaal naar me toe en legde zijn koppie in me arm. maar wil graag in contact komen met de mensen van wie die nu is of iemand die hem bv verzorgd of kent van manege ofzo

xjudithx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 15:08

Want hij is weer verkocht?

gipsyboy

Re: [PG] wie kent welshje luckyboy in drenthe/ overijsel????

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-06 20:27

ja die foto's die ik doorgestuurd heb gekregen die zijn van de mensen waar ik ze aan heb verkocht ( met heeeeel veel pijt) niet dat ie het slecht had ofzo maar toch weet je snap je wel denk ik.
maar we hadden met die mensen af gesproken dat als hun lucky weer zouden verkopen ons dan eerst zouden vertellen omdat wij hem wel terug wilde, maar toen was ze ons nummer kwijt maar ze had ook ons adres en zo dus had ook kaartje kunnen sturen wat ze al vaker ( 2 x) hadden gedaan om te vertellen hoe het met hem ging.
maar hun hebben toen lucky toch doorverkocht zonder iets te zegge tegen ons. wij hadden toen weer een keer een briefje gestuurd om te vragen hoe het ging en toen kregen we te horen dat hij was verkocht.
naar een man met een kind ofzo. hele rare man zeiden hun al.
adres hadden ze wel en tel nummer dus wij gebeld en gevraagt enzo maar deed heel afstandelijk. bij die man heeft hij ook dat ongeluk gehad.
we wisten dan wel waar die staat en 2 jaar geleden ook opgezocht maar die eigenaar was er niet en ben toen wel het land op gegaan.
en sinds dien ben ik er niet meer geweest.
maar wat mijn bedoeling is is mischien de eigenaar want weet niet meer waar die nu staat of die die MAN is.
maar dan de eigenaar te vinden en kunnen vragen hoe het gaat of de dochter ofzo of iemand anders die lucky kent of verzord misschien wel.
ps hij staat niet op een stal ofzo maar op een eigen stukje.
zal nog adres opzoeken als het goed is weet me ma het adres het ligt tussen drenthe en overijsel.
groetjes

gipsyboy

Re: [PG] wie kent welshje luckyboy in drenthe/ overijsel????

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-06 20:55

niemand??????????