[EG] Faron, vosmerrie, 15 jaar, ex manege Eelde, info gevr!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Imre

[EG] Faron, vosmerrie, 15 jaar, ex manege Eelde, info gevr!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-06 20:49

Ik ben op zoek naar informatie over Faron, een vosmerrie van ongeveer 1.56m met een brede bles. Ze heeft een paar jaar op de manege in Eelde (bij Groningen) gestaan en is sinds ongeveer 2002 in het bezit van de mensen waar ze nu staat. Naar schatting is ze nu 15 of 16 jaar.

Kenmerkend zijn haar slechte gebit, waardoor ze haar tong vaak naar buiten laat hangen, en haar humeurige gedrag op stal.

Ken je haar, heb je op de manege op haar gereden? Vertel me dan hoe ze daar was. Wat kan ze goed, of juist niet, wat vindt ze wel en niet leuk? Heb je gekke dingen met haar meegemaakt? Hoe lang heeft ze op de manege gestaan? Waar komt ze vandaan en waarom mist ze een paar tanden? Ik wil alles weten. Haha! Mag uiteraard ook per PB.

Afbeelding

Afbeelding

bloemkooltje

Re: [EG] Faron, vosmerrie, 15 jaar, ex manege Eelde, info ge

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-06 01:10

Jeej Faron op bokt ! Haha! Ik ken haar nog van manege Eelde. Mijn laatste lesjaar heb ik bijna alleen maar op Faron gereden. Onder het zadel een lieve merrie maar nukkig op stal.. De tong uit haar mond kan ik me nog het meest herinneren.

Super om haar vandaag na al die jaren weer ontmoet te hebben Cool

Ben heel benieuwd of meer mensen haar nog (her)kennen van manege Eelde.. Ja

Marinke

Re: [EG] Faron, vosmerrie, 15 jaar, ex manege Eelde, info ge

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-06 15:34

Ik ken haar ook nog wel van de manege, maar weet eigenlijk niet meer dan maaike Knipoog idd nukkig op stal, en vooral die tong altijd. Maar gezien haar grootte reden er eigenlijk altijd langere meiden op, ik als minimeisje paste ook nog mooi op de kleintjes dus heb bijna nooit op Faron gereden Knipoog

Hoe gaat t met dr nu?