[PG] ponys van hollandsche manege / Pauliens ruitersport

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

xxxiemandxxx

[PG] ponys van hollandsche manege / Pauliens ruitersport

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-06 15:11

in 1990 reed ik op de hollandsche manege, ik heb al een paar paarden en pony's opgespoort van vroeger... nu ben ik dus ook opzoek naar paarden en pony's van pauliens ruitersport, die is dit jaar verkocht... weet iemand waar manege's de paarden en pony's laten als ze de manege verkopen???

Lise81

Re: [PG] ponys van hollandsche manege / Pauliens ruitersport

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-06 20:59

Als er een manege verkocht wordt worden soms de paarden overgenomen door de nieuwe eigenaar, of verkocht (bijv. aan mensen die op de manege reden), in sommige gevallen verdwijnen ze in het handelcircuit. Het kan ook zijn dat de eigenaar van de manege een aantal paarden zelf heeft gehouden. Misschien ken je nog mensen die daar ook reden en kan je hun eens vragen?? Succes iig.

Tientjeblij

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-06 19:03

IK heb gehoord dat er een aantal pony's van paulien's ruitersport naar een manege in het haarlemmermeerse bos zijn gegaan. Daar kan je paarden huren geloof ik. De manege bestaat nog niet zo lang. Ik weet niet meer hoe die manege heet. Ik vraag dat donderdag wel aan iemand die daar les geeft.

serenta

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-06 22:20

Bij mij op stal staan er 6 van paulien vandaan, dit is de stal bij het Haarlemmermeerse bos. Het is geen manege
echter kunnen er hier paarden gehuurd worden en gelest met je eigen paard of huur paard
Namelijk : Desi, tamara, Shereza, Pemela, Bambi en Florien

Tientjeblij

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-06 17:40

juist die stal bedoel ik serenta!

SiebSaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-16 20:29

Ik heb Sheresa (bij mij bekend als Sareza) gekocht van de manege in het haarlemmermeerse bos. Weten jullie misschien meer van haar? Ik ben opzoek naar vorige eigenaren van haar. Op de foto het linker paard.