Ik ben al een tijdje opzoek naar de allereerste eigenaar van mijn Tinkermerrie Patty.
Omdat ik niks van haar weet het ik met verschillende vragen naar de vorige eigenaren gemailt maar, geen antwoordt terug gekregen.
Ik zou graag meer over haar verleden willen weten waar ze is opgegroeid, of ze van buitenritten houd en dergelijke vragen.
Hier de beschrijving van Patty
Patty, Patty is een Tinkermerrie van 9 jaar oud op dit moment ze zou ook 8 kunnen zijn. Volgens de vorige eigenaren is ze 1.54 maar in werkelijkheid blijkt ze 1.49 te zijn. Patty is een merrie maar dat is wel duidelijk met de naam Patty.
Ze is een driekleur (vos, wit en zwart) Ze heeft erg veel wit. Zoals ik haar ken is het een hele lieve merrie maar ze heeft karakter en is vrij lomp. Ze heeft erg brede en grote hoeven wat je ook ziet bij veulens van Patty. Ze struikelt vrij veel maar dat komt deels door haar brede voeten en deels door niet opletten. Ze is niet schrikkerig. Ze is erg sterk. Ze is 1e premie+stermerrie en kan goed lopen voor een Tinker hoewel dat er nu een beetje uit is. Ze heeft zes veulens gehad waarvan ik weet 1 van Crosby en nog andere van Keltic.Ken jij Patty? Heb je haar verzorgt/geleast/eigenaar/bijrijdster wil je mij dan een PB sturen? Of zet het in een berichtje onder dit topic.
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen
Groetjes Jorieke