Ik zoek Bobo, 12 jarige Haflingerruin. Ik heb hem een half jaar verzorgt en toen is hij verkocht. Hij stond op een pensionstal in Harmelen. Hij is verhuisd in de richting van Nijmegen en vervolgens volgens mij naar Elst.
Het vrouwtje dat hem toen heeft verkocht had hem binnen een maand al aan andere mensen verkocht en ik heb gevraagd aan haar of ik met die nieuwe mensen in contact mocht komen van haar, maar dat mocht niet, al het contact moest via haar lopen. Ik wil graag weten hoe het nu met hem gaat.
hoihoi ik ken hem wel maar dat was toen hij om manege castellum stond, en daarna ging hij naar de maria hoeve en daarna heb jij hem denk ik verzorgd dus helaas kan ik niks voor je doen. kus joelle
Je na de Maria hoeve heeft hij nog een tijdje op een andere stal gestaan waar ik hem verzorgde en is van daaruit samen met mij naar Pensionstal ... (oliebol ik ben de naam vergeten), nu ja, Tonny was daar de eigenaresse en hij zit daar op een hoekje in Harmelen van waaruit je naar Haarzuilens kunt fietsen.
Is er trouwens een website van Stal Bakker? Ik kon niets vinden....
Nee, ikzelf kon hem ook al niet vinden... Op stal Bakker heb ik denk ik 3x gereden ofzo, dus veel weet ik er niet vanaf, maar ze hadden daar volgens mij wel een haf die bobo heette.
Topic is al wel oud en hoop dat je hem ondertussen hebt gevonden, maar kan je wel zeggen dat hij niet op Stal Bakker is geweest. Heb daar zelf m'n paarden staan en geef er les, en weet dat dus heel zeker. Er stond idd wel een Bobo, maar dat was een andere pony..